spoorbonden dreigen met staking

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Miljaarde

Re: spoorbonden dreigen met staking

Bericht door Miljaarde »

Ik weet, er vloeit veel weg , en ben er ook nog niet uit wat ik dan zou doen... Maar tis wel belangrijk dat dat GEEN algemene regel zou worden, alleen voor personen die het (bvb jaarlijks) moeten herbevestigen dat ze x aantal dagen extra willen komen werken. tis maar een persoonlijk idee , ben ook maar een kleine garnaal zulle, maar wel een ongepelde en ik leef nog!
Patrick

Bericht door Patrick »

Alternatief voor staking: "de bazen" opzoeken en uit hun bed toeteren met de claxons die ze gebruiken bij spoorwerken.
De treinreizigers zullen het "u" eeuwig dankbaar zijn :twisted:
pietje

Bericht door pietje »

de buren daarentegen... :mrgreen:
Patrick

Bericht door Patrick »

Federale gezondheidssector gaat ook staken op 30 april = deelname aan betoging in Brussel.
Op een documentje dat ik hier zonet door mijn vingers zag passeren, willen ze o.a. met de trein naar Brussel :mrgreen:
Van solidariteit tussen collega-vakbondslui gesproken :wink:
Bijlagen
30april.jpg
30april.jpg (14.38 KiB) 3951 keer bekeken
2622

Bericht door 2622 »

De volledige tekst, voor wat het waard is, is bij mij te krijgen...! Stuur me gerust een email als je interesse hebt...! :wink:

Het is wel zware lectuur, en laat je niet vangen, er zitten heel wat addertjes onder het gras...! :!: :wink:

De passage over het nieuwe premiestelsel is op het eerste zicht trouwens reeds uit de tekst gehaald (En maar goed ook, want het was zoals verwacht een éénzijdige besparingsmaatregel vanuit de directie... :roll: ), en ook het stuk over KD's is al flink afgezwakt, maar men wil nog steeds de overgangen afschaffen en 11-uren diensten invoeren...
Laatst gewijzigd door 2622 op 21 apr 2008, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick

Bericht door Patrick »

2622 schreef:De volledige tekst, voor wat het waard is:
Mag dat wel zo'n intern document "lekken", zelfs al komt het van de vakbond?
Patrick

Bericht door Patrick »

Liberale vakbond VSOA zal ook meedoen "uit solidariteit".
En als klap op de vuurpijl: onafhankelijke OVS wil al op dinsdag 29 april "van 's ochtends vroeg" actie voeren.
Ze wachten eerst de contacten met het kabinet van minister van Overheidsbedrijven Inge Vervotte af. Een definitieve beslissing valt nog voor woensdag.
(DS Online)
Steven

Bericht door Steven »

Patrick schreef:Liberale vakbond VSOA zal ook meedoen "uit solidariteit".
En als klap op de vuurpijl: onafhankelijke OVS wil al op dinsdag 29 april "van 's ochtends vroeg" actie voeren.
Ze wachten eerst de contacten met het kabinet van minister van Overheidsbedrijven Inge Vervotte af. Een definitieve beslissing valt nog voor woensdag.
(DS Online)
die klap op de vuurpijl is een verzinsel van 1 of andere pipo, tussen het personeel onderling is al doorgegeven dat dit een kwakkel is. vernomen van een afgevaardige OVS, de pers is weer sterk bezig er zelf stukjes zelf bij te verzinnen, het raadplegen van bronnen trekt weer op niets.
Patrick

Bericht door Patrick »

Die pipo moet dan bij BELGA "werken" :D
maandag 21 april 2008 | Bron: BELGA
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Persagentschappen zijn geen haar beter hoor. Er moet er maar ene zijn die dit stuurt naar ginder en dat wordt al snel als waarheid aanschouwd. En de rest kopieert dat lustig over.
Steven

Bericht door Steven »

Dietrich schreef:Persagentschappen zijn geen haar beter hoor. Er moet er maar ene zijn die dit stuurt naar ginder en dat wordt al snel als waarheid aanschouwd. En de rest kopieert dat lustig over.
voila zo simpel is dat, er is gewoon te weinig controle van de info die ze krijgen.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

2622 schreef:De volledige tekst, voor wat het waard is, is bij mij te krijgen...! Stuur me gerust een email als je interesse hebt...! :wink:

Het is wel zware lectuur, en laat je niet vangen, er zitten heel wat addertjes onder het gras...! :!: :wink:

De passage over het nieuwe premiestelsel is op het eerste zicht trouwens reeds uit de tekst gehaald (En maar goed ook, want het was zoals verwacht een éénzijdige besparingsmaatregel vanuit de directie... :roll: ), en ook het stuk over KD's is al flink afgezwakt, maar men wil nog steeds de overgangen afschaffen en 11-uren diensten invoeren...
Kun je eens je mailadres geven dan? Uw functie prive berichten is uitgeschakeld.
Groeten
2622

Bericht door 2622 »

Miljaarde schreef:Kun je eens je mailadres geven dan? Uw functie prive berichten is uitgeschakeld.
Dat heeft schaap gedaan... :wink:

Je kunt me emailen via dit adres: info[AT]blackspace.be
Steven

Bericht door Steven »

euh ik zie nog steeds een pb knop staan? wat is dan het probleem juist?
2622

Bericht door 2622 »

Steven schreef:euh ik zie nog steeds een pb knop staan? wat is dan het probleem juist?
Jij ben moderator, dan kan dat wel nog... :wink:
Plaats reactie