Pagina 2 van 2

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 09 mei 2008, 12:10
door e49memling
melle schreef:Een paar dagen geleden in antwerpen zag ik een rood klassiekje die de IC(?!) trein verzekerde naar charleroi, waarom zetten ze in godsnaam klassiekje in op IC ????
Zelfs sprinters hebben IC naar Charleroi gereden; reden: defecte M6-T27stam.
Bestuurder had alle moeite om te vermijden aan elk station te stoppen, een sprinter begint spontaan te remmen als die een station ziet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 09 mei 2008, 13:55
door Dietrich
Ik denk dat dat eerder juist geen probleem is, gezien het slipgedrag van die stelletjes. :)

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 09 mei 2008, 13:57
door Steven
Dietrich schreef:Ik denk dat dat eerder juist geen probleem is, gezien het slipgedrag van die stelletjes. :)
is ironisch bedoeld he, wetende welke diensten sprinters normaal moeten doen ;-)

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 09 mei 2008, 13:59
door Dietrich
Weet ik wel. ;)

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 11 mei 2008, 10:37
door e49memling
ik had remmen/schuiven moeten zetten :? :? :? :? :? :? :?

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 11 mei 2008, 14:15
door rvdborgt
Gisteren gezien in Brussel-Noord: de IC van 18:42 naar Luxemburg werd gereden met 2 gerenoveerde klassiekjes. Het zag er erg vol uit...

Groetjes,
Rian

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 11 mei 2008, 14:59
door Wover
Die zal dan beperkt geweest zijn tot Arlon, want voor zover ik weet zijn toch enkel 3000/13+M6 en AM96 toegelaten in Luxemburg?

Re: IC treinen met am klassiek

Geplaatst: 11 mei 2008, 15:11
door 260689
Wover schreef:Die zal dan beperkt geweest zijn tot Arlon, want voor zover ik weet zijn toch enkel 3000/13+M6 en AM96 toegelaten in Luxemburg?
en een paar 20ers met memor+2