tramnetwerk charleroi

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.

Welke dagen kan jij?

vrijdag 27 juni
5
12%
zaterdag 28 juni
5
12%
zondag 29 juni
4
10%
maandag 30 juni
5
12%
dinsdag 1 juli
5
12%
woensdag 2 juli
9
22%
ik kan geen van deze dagen
3
7%
ik ben niet echt geïnteresseerd
5
12%

Totaal aantal stemmen: 41

Trainspotterke

Re: tramnetwerk charleroi

Bericht door Trainspotterke »

Ja, ik geef je groot gelijk. Ik was ook niet van zien om door die tunnel te Centenaire te wandelen, want overlaatst zijn de de lijn 86 tussen Ronse en Leuze eens gaan bezoeken en niet ver van Frasnes-lez-Anvaing kwamen we in een 'tunnel' (eigenlijk een brede brug van een expressweg die er nooit gekomen is) vonden we ook een halve living, gelukkig zonder bewoners.

De laatste keer dat ik in Charleroi was, was het ook met ogen op mijn achterste. Daarom dat ik die stad vaak Chalallah noem. Maar ik hou van een beetje avontuur. :P

@ MIVB-reizigers: kun je vrijdag niet meegaan om wat te gidsen anders? :P
dekooiker

Bericht door dekooiker »

Inderdaad, toen ik de bovenaanstaande berichten las had ik meteen bedenkingen bij het risico omwille van 'het mag niet' en 'geen proper volk dat daar rondzwerft'.
Het lijkt mij tof om zoiets te doen maar om dat nu in groep te doen lijkt me wat teveel.
Beter met 1 of 2 en liefst vanop de openbare weg fotograferen!
De trein.
Alleen voor durvers.
Steve

Bericht door Steve »

Trainspotterke schreef: @ MIVB-reizigers: kun je vrijdag niet meegaan om wat te gidsen anders? :P
Eventueel, ben nog niet zeker of ik dan zal kunnen. Maar zoals ik uitgelegd heb in m'n post, ga ik wel bepaalde stukken vermijden. De antenne naar Soleilmont kunnen we wel kort even 'van binnenuit' doen (met name het station Sart-Culpart), en de antenne naar Châtelineau de laatste stations in ruwbouw (Champeau en Corbeau), daar is meestal geen volk (zowel schorremorrie als bewaking en arbeiders). Maar voor de rest ga ik alles vanaf de openbare weg doen, zeker met een grotere groep.

Ik heb trouwens maar één persoonlijkheid, dus ik heb liever dat je MIVB-reiziger zegt... :mrgreen:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Het leek mij net iets veiliger om zoiets met een grote groep van 20 man ofzo te doen...
Samen sta je sterk/sterker als er gevaar dreigt. Alleen durf ik daar in die achterbuurten zeker niet rond te lopen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Steve

Bericht door Steve »

Ja, als het is om op de openbare weg te lopen, is dat zeker goed. In de officieel "verboden" stukken val je daarentegen veel meer op met zo'n groep. Dus als we met zo'n grote groep gaan, zullen we dat laatste zoveel mogelijk moeten beperken.
Trainspotterke

Daar heeft Joris wel een punt denk ik. :P Alleen zou ik het ook niet wagen om de tunnel van Centenaire te bewandelen, maar met 10 man zou ik daar geen spel van maken. :D

Nuja, zijn er nog geïnteresseerden om nu vrijdag mee te gaan? :wink: Bart dj vergezelt (of ambeteert :P ) mij al. :wink:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Aanstaande vrijdag wordt ik op het sportveld verwacht op school voor de laatste keer. :evil:
treinbruno

Bericht door treinbruno »

ik kan pas vanaf 12u weg vrijdag.
maar in de stemming staan er andere dagen voor, dus als we nog een andere dag gaan ga ik vrijdag niet gaan.
(en spijbelen mag ik niet van mijn moeder :twisted: :mrgreen: )
Afbeelding
Shrek

Bericht door Shrek »

ik kan vrijdag ook niet, maar trainspotterke en mivb-reiziger kunnen ons laten weten hoe het was, dan weten we wat te doen maandag of dinsdag he :wink: ik stel voor dat we woensdag definitief beslissen welke dag het dan wordt (of willen jullie het sneller weten? ) :P
Laatst gewijzigd door Shrek op 22 jun 2008, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Tja het wordt 1 of 2 juli he. Ik zou dan wel zo snel mogelijk proberen een planning op te stellen.
Wover

Bericht door Wover »

1 en 2 juli zal ik aan het werk zijn in CW Mechelen :). Dus ik wil eventueel vrijdag ook wel mee. Maar dan wil ik wel dat dat fatsoenlijk afgesproken wordt he :P.
Trainspotterke

Wel, jullie doen maar, maar ik ga zowiezo nu vrijdag! :)
Momenteel gaan mee: Bart dj, TT44TA46 en nog een niet-forumlid.
Wie wil, mag ons nog steeds komen vergezellen. Voor diegene die meegaan zou er trouwens eventueel nog een mooie verrassing kunnen zijn! :wink:

Heenreis: IC van 8u09 in Brussel-Zuid richting Charleroi-Sud (aankomst 8u55).
Terugreis facultatief.
Shrek

Bericht door Shrek »

ik stel voor dat we met degenen die vrijdag niet kunnen dan woensdag gaan, en we kopiëren gewoon de planning van hierboven :lol: laat maar weten hoe het geweest is he :wink:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Zojuist ben ik via google op de blog van MIVB-reiziger beland (ik neem aan dat die ook van onze MIVB-reiziger is?) met een hele reportage over het tramnetwerk:
http://mivbreiziger.skynetblogs.be/
Ik moet toch wel zeggen, het ziet er allemaal nog erger uit als ik aanvankelijk dacht! Ben je daar in het pikkedonker alleen in die tunnels gaan lopen?! :shock:
Trainspotterke

Wie er nog zin heeft om mee te gaan morgen, het is de laatste kans! :wink:
Vertrokken wordt er vanuit Brussel-Zuid met de IC van 8u09, ten laatste terug in Brussel-Zuid om 18u55.

Voor diegene die morgen dus meekunnen is er een mooie surprise voorzien, iets wat woensdag niet zal kunnen! :wink:

Huidige deelnemers: tt44ta46, Bart dj, Steven, Koen Goossens en Ralf-Xander Huylebroeck (de 2 laatste niet op dit forum geregistreerd).
Plaats reactie