msts

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Fles

Re: msts

Bericht door Fles »

doggys2 schreef:Standaard is er bij MSTS geen Belgische route bijgeleverd maar op http://www.mstrainstop.be kan je de route België3 ( Antwerpen-Brussel) gratis downloaden
Die link werkt niet bij mij?
trainfreak

Bericht door trainfreak »

doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

Fles schreef:
doggys2 schreef:Standaard is er bij MSTS geen Belgische route bijgeleverd maar op http://www.mstrainstop.be kan je de route België3 ( Antwerpen-Brussel) gratis downloaden
Die link werkt niet bij mij?
Ja sorry een foutje van mij
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
jymmbco

Bericht door jymmbco »

juist mail gehad van de firma, dat m'n pakje vandaag zal verzonden worden, en (waarschijnlijk) morgen zal afgeleverd worden, hopelijk door Beldi (tnt pakjesdienst). (Wel vriendelijk dat ze een mail sturen daarvoor, ik ken er andere die niets laten weten)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Mooi zo! :)

Ik heb vanochtend in samenwerking met SBB wat testritten gehouden op Infrabel net, het betrof Antwerpen-Brussel :lol: : Afbeelding Vertrek uit Antwerpen.
Afbeelding Aan 160 km/h
Afbeelding IC2000 aan de zuid in Brussel...
Ik ben erg tevreden als virtueel treinbestuurder over dit materieel! :P
Wover

Bericht door Wover »

Ik vind AM96 de zaligste bakken om virtueel mee rond te cruisen. Kan je lekker rustig mee optrekken, maar ook planché alles geven als je een stoptreintje doet 8) . De geluiden zijn ook wel lekker in MSTS :).

Het grootste gemis in MSTS, en dat heb je dan weer wel in Kuju Rail Simulator, zijn de beveiligingssystemen. TVM430 zit bv wel in LGVmed, maar TBL/Memor of ATB had er ook wel in mogen zitten...

Ik kijk wel heel erg uit naar Microsoft Train Simulator 2. Als je ziet dat de huidige versie al dateert van 2001 en nog steeds vrij mooi is en veel mogelijkheden biedt, wat moet MSTS2 dan wel niet geven :twisted: .
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Misschien een idee om een MSTS sub board te maken hier op het forum? Want hier zitten zo te merken wel wat geïnteresseerden voor MSTS en ook was ervaringsdeskundigen. :)
Wover

Bericht door Wover »

Ik ben voor ;).
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Ik ben ook voor, maar ik weet dat dat hier ooit was, en afgeschaft is wegens te weinig posts...
Misschien beter zoals nu de topic bij modelbouw, gewoon een subforum msts onder modelbouw stoppen, het is wel niet 100% echt modelbouw, maar toch...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

Ik ben absoluut pro, het is dan makkelijker om on topic te blijven.

@ jymmbco : Wat ook een verslavende bezigheid in verband mat treinen is dat is spoorwegfotografie, ongelooflijk boeiend en gevarieerd.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
treinbruno

Bericht door treinbruno »

Wover schreef:Ik vind AM96 de zaligste bakken om virtueel mee rond te cruisen. Kan je lekker rustig mee optrekken, maar ook planché alles geven als je een stoptreintje doet 8) . De geluiden zijn ook wel lekker in MSTS :).
inderdaad zalig treintje, vooral dat je de deuren kunt sluiten ( ] knop)
je kunt daar wel de memor bedienen: als je een geel sein passeert hoor je de memorborstel schuren: V
als je een groen sein passeert kun je handmatig de gong bedienen: B
alleen jammer dat er niets gebeurt als je dit niet doet...

je kunt natuurlijk wel de ALETER en ontsporen aanzetten...

(ik ben ook voor een appart deel voor MSTS)
Afbeelding
Fles

Bericht door Fles »

Ik wacht nog even tot mijn doos bezorgd wordt :P Maar je kan dus heel veel verschillende routes downloaden voor MSTS begrijp ik? en eventueel ook zelf maken en zo? Ik heb nog wel flink wat filmpjes van Cabineritten liggen, zou daar eenvoudig een MSTS route van te maken zijn?
trainfreak

Bericht door trainfreak »

...En in de handel zijn er ook heel veel routes te koop voor MSTS.

(de mijne was zo zwaar dat MSTS een halfuur nodig had om tot het beginscherm te komen :P)
Fles

Bericht door Fles »

Maar er zal toch wel standaard eea megeleverd worden? Ik wil gewoon die doos openscheuren en wegrijden, zeg maar :P
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

trainfreak schreef:...En in de handel zijn er ook heel veel routes te koop voor MSTS.

(de mijne was zo zwaar dat MSTS een halfuur nodig had om tot het beginscherm te komen :P)
lol mijn msts mapje weegt momenteel z'n 13 GB :p

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie