Die link werkt niet bij mij?doggys2 schreef:Standaard is er bij MSTS geen Belgische route bijgeleverd maar op http://www.mstrainstop.be kan je de route België3 ( Antwerpen-Brussel) gratis downloaden
msts
- trainfreak
Re: msts
Ja sorry een foutje van mijFles schreef:Die link werkt niet bij mij?doggys2 schreef:Standaard is er bij MSTS geen Belgische route bijgeleverd maar op http://www.mstrainstop.be kan je de route België3 ( Antwerpen-Brussel) gratis downloaden
Mooi zo!
Ik heb vanochtend in samenwerking met SBB wat testritten gehouden op Infrabel net, het betrof Antwerpen-Brussel
:
Vertrek uit Antwerpen.
Aan 160 km/h
IC2000 aan de zuid in Brussel...
Ik ben erg tevreden als virtueel treinbestuurder over dit materieel!

Ik heb vanochtend in samenwerking met SBB wat testritten gehouden op Infrabel net, het betrof Antwerpen-Brussel

Ik ben erg tevreden als virtueel treinbestuurder over dit materieel!

Ik vind AM96 de zaligste bakken om virtueel mee rond te cruisen. Kan je lekker rustig mee optrekken, maar ook planché alles geven als je een stoptreintje doet
. De geluiden zijn ook wel lekker in MSTS
.
Het grootste gemis in MSTS, en dat heb je dan weer wel in Kuju Rail Simulator, zijn de beveiligingssystemen. TVM430 zit bv wel in LGVmed, maar TBL/Memor of ATB had er ook wel in mogen zitten...
Ik kijk wel heel erg uit naar Microsoft Train Simulator 2. Als je ziet dat de huidige versie al dateert van 2001 en nog steeds vrij mooi is en veel mogelijkheden biedt, wat moet MSTS2 dan wel niet geven
.

Het grootste gemis in MSTS, en dat heb je dan weer wel in Kuju Rail Simulator, zijn de beveiligingssystemen. TVM430 zit bv wel in LGVmed, maar TBL/Memor of ATB had er ook wel in mogen zitten...
Ik kijk wel heel erg uit naar Microsoft Train Simulator 2. Als je ziet dat de huidige versie al dateert van 2001 en nog steeds vrij mooi is en veel mogelijkheden biedt, wat moet MSTS2 dan wel niet geven

Hallo,
Ik ben ook voor, maar ik weet dat dat hier ooit was, en afgeschaft is wegens te weinig posts...
Misschien beter zoals nu de topic bij modelbouw, gewoon een subforum msts onder modelbouw stoppen, het is wel niet 100% echt modelbouw, maar toch...
Groeten,
Joris De Mol
Ik ben ook voor, maar ik weet dat dat hier ooit was, en afgeschaft is wegens te weinig posts...
Misschien beter zoals nu de topic bij modelbouw, gewoon een subforum msts onder modelbouw stoppen, het is wel niet 100% echt modelbouw, maar toch...
Groeten,
Joris De Mol
Ik ben absoluut pro, het is dan makkelijker om on topic te blijven.
@ jymmbco : Wat ook een verslavende bezigheid in verband mat treinen is dat is spoorwegfotografie, ongelooflijk boeiend en gevarieerd.
@ jymmbco : Wat ook een verslavende bezigheid in verband mat treinen is dat is spoorwegfotografie, ongelooflijk boeiend en gevarieerd.
-
inderdaad zalig treintje, vooral dat je de deuren kunt sluiten ( ] knop)Wover schreef:Ik vind AM96 de zaligste bakken om virtueel mee rond te cruisen. Kan je lekker rustig mee optrekken, maar ook planché alles geven als je een stoptreintje doet. De geluiden zijn ook wel lekker in MSTS
.
je kunt daar wel de memor bedienen: als je een geel sein passeert hoor je de memorborstel schuren: V
als je een groen sein passeert kun je handmatig de gong bedienen: B
alleen jammer dat er niets gebeurt als je dit niet doet...
je kunt natuurlijk wel de ALETER en ontsporen aanzetten...
(ik ben ook voor een appart deel voor MSTS)

- trainfreak
...En in de handel zijn er ook heel veel routes te koop voor MSTS.
(de mijne was zo zwaar dat MSTS een halfuur nodig had om tot het beginscherm te komen
)
(de mijne was zo zwaar dat MSTS een halfuur nodig had om tot het beginscherm te komen

lol mijn msts mapje weegt momenteel z'n 13 GB :ptrainfreak schreef:...En in de handel zijn er ook heel veel routes te koop voor MSTS.
(de mijne was zo zwaar dat MSTS een halfuur nodig had om tot het beginscherm te komen)
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...