Re: Siemens Desiro
Geplaatst: 19 nov 2008, 18:23
dat mag niet uitmaken, een trein die snel optrekt zorgt er net voor dat hij de concurrentie met het wegverkeer beter zal aankunnen.
ik weet het, maar ik ben meer voor het zacht rijden en wat vertraging hebben dan het echt metro rijden, maar daar heeft iedereen zijn meninginSteven schreef:dat mag niet uitmaken, een trein die snel optrekt zorgt er net voor dat hij de concurrentie met het wegverkeer beter zal aankunnen.
en jij zal de eerste zijn die zal zagen als jou trein te laat aankomt. neen geef mij maar lekker snel.HLE 2302 schreef:ik weet het, maar ik ben meer voor het zacht rijden en wat vertraging hebben dan het echt metro rijden, maar daar heeft iedereen zijn meninginSteven schreef:dat mag niet uitmaken, een trein die snel optrekt zorgt er net voor dat hij de concurrentie met het wegverkeer beter zal aankunnen.
en verder vind ik de indeling barst barst slecht, veeeeel te weinig care's
greetz 2302
Stoptreinen moeten sneller worden, niet alleen voor de mensen die de verbinding nemen maar ook voor alle andere treinen, hierdoor hebben ze hogere gemiddelde snelheid waardoor ze minder hinder vormen voor andere treinen. Snel optrekkende afremmende treinen samen met een hogere frequentie gaan er voor zorgen dat de stoptreinen op verschillende lijnen het geheel aantrekkelijker maken.HLE 2302 schreef:ik weet het, maar ik ben meer voor het zacht rijden en wat vertraging hebben dan het echt metro rijden, maar daar heeft iedereen zijn meninginSteven schreef:dat mag niet uitmaken, een trein die snel optrekt zorgt er net voor dat hij de concurrentie met het wegverkeer beter zal aankunnen.
en verder vind ik de indeling barst barst slecht, veeeeel te weinig care's
greetz 2302
Als het rijgedrag vergelijkbaar wordt met dit van de metro ga ik de trein niet meer gebruiken. Een metrorit van Brussel Centraal naar de Heysel is voor mij al te ver.Steven schreef: Stoptreinen moeten sneller worden, niet alleen voor de mensen die de verbinding nemen maar ook voor alle andere treinen, hierdoor hebben ze hogere gemiddelde snelheid waardoor ze minder hinder vormen voor andere treinen. Snel optrekkende afremmende treinen samen met een hogere frequentie gaan er voor zorgen dat de stoptreinen op verschillende lijnen het geheel aantrekkelijker maken.