Die was zo gemonteerd dat het niet kon, trouwens het zou een serieus zware moeten geweest zijn, je moest er echt heel hard op drukkenShrek schreef:dat lijkt me dan echt iets om uw boekentas op te zetten?
Waakinrichtingspedalen
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
En als pedaal vertikt te werken val je stil!!!Pas nog aan de hand gehad , en moest weer lukken dat we net berg op aan het fahren waren...Bleek dus gewoon systeem error te zijn in de plc die het aanstuurt
Dodemanspedaal van de class66 is ook gewoon indrukken tijdens het rijden en om de 30 seconden brand er een lampje en dan moet je de pedaal ne keer lossen en terug indrukken!Als het lampje wat lang brand krijg je zoemertje te horen!Ook al ondervonden als ze een dodemanspedaal , dus het klikmechanisme vervangen , en het het zit niet goed in mekaar , dat je dus kan rijden zonder de dodeman in te drukken,maar als je dan het lampje en de zoemer krijgt moet je serieus hard stampen wil je dat de pedaal omhoogkomt...Aftelling is ook weer een schone kunst!

Dodemanspedaal van de class66 is ook gewoon indrukken tijdens het rijden en om de 30 seconden brand er een lampje en dan moet je de pedaal ne keer lossen en terug indrukken!Als het lampje wat lang brand krijg je zoemertje te horen!Ook al ondervonden als ze een dodemanspedaal , dus het klikmechanisme vervangen , en het het zit niet goed in mekaar , dat je dus kan rijden zonder de dodeman in te drukken,maar als je dan het lampje en de zoemer krijgt moet je serieus hard stampen wil je dat de pedaal omhoogkomt...Aftelling is ook weer een schone kunst!
Infrabel weer he...
Ondertussen al 14 dagen dat net voorbij Tongeren richting Motnzen , een krokodil een inpuls geeft , terwijl deze geen inpuls moet geven...Als je op tegenspoor zit als je richting Tongeren rijd , dan krijg je een snelheidsbeperking , en dan zou die krok moeten werken , maar op normaalspoor dus niet.En toch werkt ze!Maar denkte da ze da nu al eens gaan heen kijken zijn
Vaderke staat weer he 
Ondertussen al 14 dagen dat net voorbij Tongeren richting Motnzen , een krokodil een inpuls geeft , terwijl deze geen inpuls moet geven...Als je op tegenspoor zit als je richting Tongeren rijd , dan krijg je een snelheidsbeperking , en dan zou die krok moeten werken , maar op normaalspoor dus niet.En toch werkt ze!Maar denkte da ze da nu al eens gaan heen kijken zijn


NMBS heeft nu eenmaal ook meer te doen dan enkele treintjes te laten rijden zoals DLC...Concurrent schreef:Infrabel weer he...
Ondertussen al 14 dagen dat net voorbij Tongeren richting Motnzen , een krokodil een inpuls geeft , terwijl deze geen inpuls moet geven...Als je op tegenspoor zit als je richting Tongeren rijd , dan krijg je een snelheidsbeperking , en dan zou die krok moeten werken , maar op normaalspoor dus niet.En toch werkt ze!Maar denkte da ze da nu al eens gaan heen kijken zijnVaderke staat weer he
das deels de taak van de bestuurders, als infrabel door de juiste documenten niet op de hoogte gebracht word dan kan ze niets weten he.Concurrent schreef:Infrabel weer he...
Ondertussen al 14 dagen dat net voorbij Tongeren richting Motnzen , een krokodil een inpuls geeft , terwijl deze geen inpuls moet geven...Als je op tegenspoor zit als je richting Tongeren rijd , dan krijg je een snelheidsbeperking , en dan zou die krok moeten werken , maar op normaalspoor dus niet.En toch werkt ze!Maar denkte da ze da nu al eens gaan heen kijken zijnVaderke staat weer he
als bestuurder bij de nmbs vul je een M361 in oftewel bulletin krokodil genaamd, volgens mij moet een bestuurder van dlc of R4C die ook hebben wegens eigen aan het net van infrabel
Die hebben we inderdaad en dat formulier is al 14 dagen ingevuld en echt resultaat zie ik niet,want ze geeft nog steeds een inpuls
Misschien ergens een communicatiefout ik weet het niet, ik heb samen met de machinist toch duidelijk de seinpaalnummers genoteerd waartussen de krok lag dus , beter kan je het moeilijk omschrijven op dat punt...

er moeten er voor hetzelfde probleem al minstens 3 per etmaal binnenkomen voor er gevolg aan gegeven word dus bij deze kan je al raden hoeveel collega's het dan doen he da papier invullenConcurrent schreef:Die hebben we inderdaad en dat formulier is al 14 dagen ingevuld en echt resultaat zie ik niet,want ze geeft nog steeds een inpulsMisschien ergens een communicatiefout ik weet het niet, ik heb samen met de machinist toch duidelijk de seinpaalnummers genoteerd waartussen de krok lag dus , beter kan je het moeilijk omschrijven op dat punt...
er zijn er veel die denken, och de volgende doe da wel, natuurlijk kan die op zijn beurt hetzelfde denken, .... enz dus in realiteit doet er dan niemand iets he, de easy way, steek het op die da na u komtConcurrent schreef:Ik moet het gaan geloven , vandaag had ik weer bijna prijs van die plotse inpuls op de memor....Er passeren daar zoveel treinen , maar dus niemand eheft er blijkbaar last van ...
tis niet alleen daar hoor op veel plaatsen valt de fuit, bel ... af als je over een krokodil rijd die geen signaal moet geven doordat het voor de andere richting bedoeld is... maar ik denk dat vb, HLE 13 dat niet heeft omdat die waarschijnlijk het signaal filtert en als het te klein is dat die dat dan verwerpt
zou dat kunnen ?

een 13 kan daar evengoed last van hebben als een andere loc, als een krokodil een impuls geeft wanneer deze het eigenlijk niet moet doen blijft dat een impuls gelijk een andere hoor voor die loc.
bij een krokodil werkt werkt men enkel met een pos. of neg. signaal das het enige onderscheid dat men er in kan maken, de rijrichting waarin dat signaal opgepikt wordt is dan niet van belang
bij een krokodil werkt werkt men enkel met een pos. of neg. signaal das het enige onderscheid dat men er in kan maken, de rijrichting waarin dat signaal opgepikt wordt is dan niet van belang
Hazo, had al een eigen theorietje ontwikkeld, dat het misschien men een diode zou werken en dat die dan in een richting zou sperren, zodat er geen signaal door kanSteven schreef:een 13 kan daar evengoed last van hebben als een andere loc, als een krokodil een impuls geeft wanneer deze het eigenlijk niet moet doen blijft dat een impuls gelijk een andere hoor voor die loc.
bij een krokodil werkt werkt men enkel met een pos. of neg. signaal das het enige onderscheid dat men er in kan maken, de rijrichting waarin dat signaal opgepikt wordt is dan niet van belang
