Die Schweiz 2008.
Re: Die Schweiz 2008.
Prachtige beelden uit Zwitserland. Ik ben een jaar 4 ook in Wassen en Goschenen geweest en toen heb ik er niet veel traxxen gezien.
Hallo,
Ondertussen staat op het Duitse deel van mijn site een eerste deel van de RhB online, een Nederlandse vertaling volgt later.
Een voorsmaakje:

Der 610 kommt an mit dem Bernina Express aus Tirano in Davos-Platz. 26/07/2008.

Der 606 fährt am 27/07/2008 mit dem Glacier Express über das landwasserviadukt in Wiesen.

Der 602 fährt ab aus Davos-Glaris nach Davos-Platz mit seinem Regionalzug. 28/07/2008.

Der 606 fährt mit dem Glacier Express durch Davos-Monstein. 29/07/2008.
Meer: http://www.jorisrail.be .
Groeten,
Joris De Mol
Ik moet wel zeggen dat ik in vergelijking met de vorige jaren een pak meer traxxen gezien heb, niet alleen die paar Traxxen van de SBB, maar ook een heel pak DB'ers, daar waar ik er zelfs vorig jaar minder gezien heb... Al hangt dat natuurlijk ook af van de drukte, ik denk dat ik nu gewoon ook een drukkere dag te pakken had.Steviewonder schreef:Prachtige beelden uit Zwitserland. Ik ben een jaar 4 ook in Wassen en Goschenen geweest en toen heb ik er niet veel traxxen gezien.
Ondertussen staat op het Duitse deel van mijn site een eerste deel van de RhB online, een Nederlandse vertaling volgt later.
Een voorsmaakje:

Der 610 kommt an mit dem Bernina Express aus Tirano in Davos-Platz. 26/07/2008.

Der 606 fährt am 27/07/2008 mit dem Glacier Express über das landwasserviadukt in Wiesen.

Der 602 fährt ab aus Davos-Glaris nach Davos-Platz mit seinem Regionalzug. 28/07/2008.

Der 606 fährt mit dem Glacier Express durch Davos-Monstein. 29/07/2008.
Meer: http://www.jorisrail.be .
Groeten,
Joris De Mol
joris de landwasserviadukt is een andere brug dan die hoor, die brug in wiesen heeft een andere naam, namelijk de wiesner viadukt.
Hallo,
Foto's van aan het echte Landwasserviadukt volgen...
Groeten,
Joris De Mol
Ja, klopt, maar omdat ik niet wist hoe die brug noemade, en het daar ook de Landwasser is die onder de brug doorstoomt dacht ik, heb ik ze zo maar genoemd. Foutje wordt binnekort rechtgezet.Steven schreef:joris de landwasserviadukt is een andere brug dan die hoor, die brug in wiesen heeft een andere naam, namelijk de wiesner viadukt.
Foto's van aan het echte Landwasserviadukt volgen...
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Intussen is de Nederlandse van de GE 4/4 I online, en staan de Duitstalige GE 4/4II en GE 6/6 II ook online. Een voorsmaakje:

Der 612 kommt an in Klosters. 26/07/2008.

Der 706 fährt uber das Landwasserviadukt. 27/07/2008. En deze keer het echte Landwasserviadukt
.

Der 701 fährt ab aus Davos-Platz mit dem Marathon Express nach Filisur. 26/07/2008.
Meer foto's: http://www.jorisrail.be
Groeten,
Joris De Mol
Intussen is de Nederlandse van de GE 4/4 I online, en staan de Duitstalige GE 4/4II en GE 6/6 II ook online. Een voorsmaakje:

Der 612 kommt an in Klosters. 26/07/2008.

Der 706 fährt uber das Landwasserviadukt. 27/07/2008. En deze keer het echte Landwasserviadukt

Der 701 fährt ab aus Davos-Platz mit dem Marathon Express nach Filisur. 26/07/2008.
Meer foto's: http://www.jorisrail.be
Groeten,
Joris De Mol
In Göschenen is het wel vaker noodweer, zoals hier en verder te zien is. Mooie foto's Joris!
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Dank u! Maar uw foto's zijn ook zeer mooi!Sander schreef:In Göschenen is het wel vaker noodweer, zoals hier en verder te zien is. Mooie foto's Joris!
Groeten,
Joris De Mol
-
mooie fotos
daar wil ik zeker ook eens heen.
maar jammer dat interrail niet geldig is op sommige van die berglijntjes

daar wil ik zeker ook eens heen.
maar jammer dat interrail niet geldig is op sommige van die berglijntjes

Hallo,
Ik dacht dat Interrail wel op de hele RhB geldig is.
Groeten,
Joris De Mol
Ik dacht dat Interrail wel op de hele RhB geldig is.
Groeten,
Joris De Mol
-
en dat berglijntje dat daar voor het station van brig stopt lijkt mij ook wel leuk
vooral omdat dat helemaal tot chur gaat.

vooral omdat dat helemaal tot chur gaat.