Reeks 15 - 16 - 18
Re: Reeks 15 - 16 - 18
Die 16 staat al enkele jaren in het midden van de bundel, dus die is niet zo maar toegankelijk.16erke schreef:Helaas...
Iemand een foto van die 1603 die staat afgesteld in Oostende?
Jammer
Op een sattelietfoto bleek hij op het allerlaatste spoor te staan die bijna tegen de weg ligt en niet zo ver van die werkplaats geweest van de wagolie.
Op een sattelietfoto bleek hij op het allerlaatste spoor te staan die bijna tegen de weg ligt en niet zo ver van die werkplaats geweest van de wagolie.
Bedankt voor de foto!
Zo te zien staat hij toch aan de buitekand van de vorming.
http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Deze site heeft ook veel mooie foto's van de reeks 16
Deze site heeft ook veel mooie foto's van de reeks 16
Een aantal jaar geleden stond hij daar en kon je er gemakkelijk bij. Ondertussen staat hij al twee jaar in de vorming...16erke schreef:Bedankt voor de foto!
Ah oké
bedankt voor de info!
Heeft eigenlijk iemand ooit al een foto gezien van het ongeval van de 1607 of wat erna gebeurt is?
Mijn pa werkte toen nog in Oostende zei dat hij dat hij dat toen gezien heeft.
bedankt voor de info!
Heeft eigenlijk iemand ooit al een foto gezien van het ongeval van de 1607 of wat erna gebeurt is?
Mijn pa werkte toen nog in Oostende zei dat hij dat hij dat toen gezien heeft.
Kijk eens bij je PB16erke schreef:Ah oké
bedankt voor de info!
.

Hey gasten,
Na problemen met mijn account heb ik een oudere terug gevonden waarmee ik actief zal blijven.
Groetjes 16erke ' The Gold '
Bert, Kan je die pm nog eens terugzenden naar deze gebruiker?
mvg
Na problemen met mijn account heb ik een oudere terug gevonden waarmee ik actief zal blijven.
Groetjes 16erke ' The Gold '
Bert, Kan je die pm nog eens terugzenden naar deze gebruiker?
mvg
16 of 18 ???The_gold schreef:Staan de 04 en 02 nog in Kinkempois?
1602 was deze week in Oostende.
Am Tag der offenen Tür 08 in Kinkempois waren noch vier Schrott HLE anwesend:
HLE: 1502 - 1802 - 1804 - 2250

HLE: 1502 - 1802 - 1804 - 2250

Bedankt Voor de foto's
!!
Leuk dat die 22 er nog steeds staat, eigenlijk vind ik vrijwel weinig info over waar ze nu staan, Ik had gelezen dat ze verkocht gingen worden aan polen ( of al verkocht zijn )

Leuk dat die 22 er nog steeds staat, eigenlijk vind ik vrijwel weinig info over waar ze nu staan, Ik had gelezen dat ze verkocht gingen worden aan polen ( of al verkocht zijn )
verkoop is nooit doorgegaan de polen hebben op het laatste moment afgehaakt.The_gold schreef:Bedankt Voor de foto's!!