NMBS deelt gratis ontbijt uit

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Kalimero

Re: NMBS deelt gratis ontbijt uit

Bericht door Kalimero »

Adler schreef:Als ik alle berichten hier lees denk ik dat de meesten thuis geen eten krijgen :lol:
Ik vertrek op een ontiegelijk vroeg uur (6h15), veel tijd en goesting om mij dan nog eventjes rustig aan tafel te zetten is er op dat moment nog niet. En ik vertik het om in de stationszaken rotzooi te kopen aan afzetprijzen.
Volgende week zal een kleine minderheid van de reizigers voor één keertje verwend worden, terwijl de rest op zijn kin kan kloppen. De frustratie hierover is begrijpelijk.
Waarom niet aan elke treinbegeleider een doos pralines geven om de reizigers te trakteren ? Zo zouden ze veel meer mensen bereiken.
Adler

Bericht door Adler »

Kalimero schreef:Volgende week zal een kleine minderheid van de reizigers voor één keertje verwend worden, terwijl de rest op zijn kin kan kloppen. De frustratie hierover is begrijpelijk.
Waarom niet aan elke treinbegeleider een doos pralines geven om de reizigers te trakteren ? Zo zouden ze veel meer mensen bereiken.
Je moet je ook niet te veel voorstellen bij dat gratis ontbijt.
Verwacht niet dat ze daar gaan afkomen met iets waarmee je de ganse voormiddag kan doorkomen.
Als men dan toch iets wil doen zou men inderdaad veel beter iets kleiner uitdelen maar op veel grotere schaal zoals men vroeger al heeft gedaan.
Met deze actie in slechts 6 stations bereikt men maar een heel kleine fractie van de reizigers.
Waarschijnlijk zal de VRT en VTM wel al uitgenodigd zijn om alles extra in de verf te zetten en Descheemaecker nog eens ten tonele te voeren.
Steven

Bericht door Steven »

Adler schreef:Als ik alle berichten hier lees denk ik dat de meesten thuis geen eten krijgen :lol:
tja wie wil er tijd maken voor ontbijt? blijkbaar weinig mensen. Ik maak daar altijd tijd voor, ook als ik om 2 uur moet opstaan om tegen 3u20 te beginnen.
Tim

Bericht door Tim »

Steven schreef:tja wie wil er tijd maken voor ontbijt? blijkbaar weinig mensen. Ik maak daar altijd tijd voor, ook als ik om 2 uur moet opstaan om tegen 3u20 te beginnen.
Op zo'n uur kan ik geen hap door mijn keel krijgen hoor :P
Als ik zo vroeg moet beginnen neem ik mijn boterhammen wel mee en eet die op tijdens het rijden (rond een uur of 6 :lol: )
Steven

Bericht door Steven »

gewoon een kwestie van discipline hoor :-), want geen eten = lege maag = geen brandstof voor u lichaam om degelijk te werken. Daar komen vroeg of laat vodden van :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tomdg

Bericht door tomdg »

vorig jaar kreeg iedereen in het station van Dendermonde (denk dat het reklame van nutella was) een "breakfast box" daar zat in:
potje choco
2 kleine sandwiches
houten mes
fruitsapje
en natuurlijk reklame van nutella :lol:

voor een keer nog eens iets nuttig dat je krijgt i.p.v al die papierkes van politiek en zever :mrgreen:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik vertrek om 6h10 thuis, om enkele minuten later de bus te nemen naar de Luchthaven.
De eerste week nam ik nog een ontbijt, maar de voorbije week is het er niet meer van gekomen.
Het is wel mijn voornemen, om dat terug in te voeren, want zoals Steven zegt is het inderdaad wel belangrijk.

Maar het gaat mij om het principe. Het is (zoals vaak) een NMBS-politieke stunt, maar men doet alsof men de reizigers positief behandelt.
Waarom dat niet eens een keertje echt doen?

BDJ
Adler

Bericht door Adler »

Bartjedj schreef: Maar het gaat mij om het principe. Het is (zoals vaak) een NMBS-politieke stunt, maar men doet alsof men de reizigers positief behandelt.
Waarom dat niet eens een keertje echt doen?
Het is helaas inderdaad niets anders dan dat.
Iets dat niet veel mag kosten en met als enig doel de nodige aandacht krijgen op tv en in de pers om te tonen hoe goed men het wel heeft gedaan.
De vette bonussen voor Descheemaecker & Co. liggen weeral klaar en dat zal meer zijn dan een ontbijtpakketje, zelfs een veelvoud van wat heel deze actie zal kosten.
stefke

Bericht door stefke »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Vergeet niet dat de mensen die ontbijten uitdelen vrijwilligers zijn en moeilijk in ieder station kunnen staan, hé! Of je zou al veel vrijwilligers nodig hebben! Bezie die actie nu toch eens positief in plaats van al die negatieve zever! Het is toch eens goed dat ze met zo'n actie naar buiten komen, ook al is het maar voor een beperkt aantal reizigers!
Accelerat

Bericht door Accelerat »

En, heeft het gesmaakt? :)
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Een broodje (croissant), een wafel, chocomelk en fruitsap.
Morgen zouden ze in Gent staan.

Bron: het één-nieuws
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
trainfreak schreef:Een broodje (croissant), een wafel, chocomelk en fruitsap.
Morgen zouden ze in Gent staan.

Bron: het één-nieuws
Ssst, haal dat weg, dat ik morge ook nog iets heb...
Anders moet ik een hele voormiddag honger lijden... :mrgreen:
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Trainspotterke schreef:Vergeet niet dat de mensen die ontbijten uitdelen vrijwilligers zijn en moeilijk in ieder station kunnen staan, hé! Of je zou al veel vrijwilligers nodig hebben! Bezie die actie nu toch eens positief in plaats van al die negatieve zever! Het is toch eens goed dat ze met zo'n actie naar buiten komen, ook al is het maar voor een beperkt aantal reizigers!
Positief? Om de heren uit de Frankrijkstraat hun geweten te sussen dat ze goed bezig zijn zeker... :roll:
Steven

Bericht door Steven »

ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.
Plaats reactie