[quote="Adler"
Als de NMBS te lui is om deze aan te passen voor het Shoppingbiljet en het wordt niet expliciet vermeld op het biljet zelf, dan hebben ze geen poot om op te staan als iemand beweerd niets af te weten van het feit dat het Shoppingbiljet niet met een internationaal biljet mag gecombineerd worden..[/quote]
Wat bedoelt men met "combineren":
-samen verkopen als één ticket ?
-op het shoppingbiljet een uitbreiding kopen ?
-achter elkaar gebruiken zonder uitstappen ?
Wat zou men willen vermijden ?
shoppingbiljet is terug
Re: shoppingbiljet is terug
Laatst gewijzigd door dentheo op 23 nov 2008, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
bundel 1 kent niemand van de passagiers van buiten, via het internet kan je er aan maar denk niet dat er een loket is waar ze u die voorwaarden kunnen meegeven?? dus hoever sta je dan?Adler schreef: Niemand is verplicht om alle folders te lezen of over internet te beschikken.
Je wordt wel verondersteld Bundel I te kennen.
We zitten hier weer eens volledig naast mekaar te praten zoals hier vaak gebeurt.Steven schreef:bundel 1 kent niemand van de passagiers van buiten, via het internet kan je er aan maar denk niet dat er een loket is waar ze u die voorwaarden kunnen meegeven?? dus hoever sta je dan?Adler schreef: Niemand is verplicht om alle folders te lezen of over internet te beschikken.
Wetten en geschreven reglementen zijn er op de eerste plaats om in geval van betwistingen iets te hebben om zich op te baseren.
Ik weet ook dat niemand die Bundel I van buiten kent, niemand leest ook elke dag het Staatsblad.
Het gaat er enkel over dat de NMBS geen enkel juridisch houvast heeft in het geval het ooit tot een betwisting zou komen, wat op zich al onwaarschijnlijk is.
Ik denk niet dat de NMBS een rechtszaak zal aanspannen voor een paar euros.
Laatst gewijzigd door Adler op 23 nov 2008, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt Bundel 1 en 2 aan het loket inzien; dat moet ook, want op de verkooppunten moet je je kunnen informeren over de voorwaarden. Voordat de bundels op internet stonden, heb ik ze aan het loket wel eens meegekregen, ze bestonden toen in brochurevorm. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is, of dat je die brochures anders kunt aanvragen. Maar dat is verder niet zo van belang voor de vraag welke voorwaarden er van toepassing zijn op het shoppingbiljet.Steven schreef:bundel 1 kent niemand van de passagiers van buiten, via het internet kan je er aan maar denk niet dat er een loket is waar ze u die voorwaarden kunnen meegeven?? dus hoever sta je dan?Adler schreef:Niemand is verplicht om alle folders te lezen of over internet te beschikken.
Groetjes,
Rian