Aantal Traxx'en
Re: Aantal Traxx'en
binnen afzienbare tijd kan dan iemand van Antwerpen Noord zijn (die gaan er dan mee tot Gremberg rijden) momenteel enkel tot Aachen (als mijn info nog juist is) verder heb je ook de nieuwe bestuurdersdepot Aachen west (Belgische bestuurders die vroeger in Montzen zaten). Je kan er natuurlijk ook een Duitser mee zie rijden.
Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....Steven schreef:binnen afzienbare tijd kan dan iemand van Antwerpen Noord zijn (die gaan er dan mee tot Gremberg rijden) momenteel enkel tot Aachen (als mijn info nog juist is) verder heb je ook de nieuwe bestuurdersdepot Aachen west (Belgische bestuurders die vroeger in Montzen zaten). Je kan er natuurlijk ook een Duitser mee zie rijden.
Halen ze Antw-Noord/Gremberg heen en weer in hun 9 uur max ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
er zijn diensten met uitslaap voorzien te gremberg, diensten van 10 uur zijn ook voorzien.
Ze proberen dan ook al jaaaaaren van de ijzeren rijn open te krijgendentheo schreef: Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....

Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.Shrek schreef:Ze proberen dan ook al jaaaaaren van de ijzeren rijn open te krijgendentheo schreef: Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
2 problemen met deze route: 1) Route is enkel in de richting België - Duitsland bruikbaar, de andere kant op zijn de hellingen te steil. 2) Een trein waarvan de lok in Aachen Hbf moet omschakelen moet daar ook stoppen. Daarvoor is er een lengtebeperking tot 400 meter.dentheo schreef:Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.
Klopt, maar heenrit naar Keulen duurt uur korter ?FLV-FGSP schreef:2 problemen met deze route: 1) Route is enkel in de richting België - Duitsland bruikbaar, de andere kant op zijn de hellingen te steil. 2) Een trein waarvan de lok in Aachen Hbf moet omschakelen moet daar ook stoppen. Daarvoor is er een lengtebeperking tot 400 meter.dentheo schreef:Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
De traxx is gespot in Bottrop Süd. Actieradius voor 28 is daarmee weer uitgebreid.
19/9/09 12:22h - 186 199 (B Cargo - COBRA) met Opeltrein uit Bottrop - Langendreer naar Antwerpen
19/9/09 12:22h - 186 199 (B Cargo - COBRA) met Opeltrein uit Bottrop - Langendreer naar Antwerpen