Aantal Traxx'en

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Re: Aantal Traxx'en

Bericht door Steven »

binnen afzienbare tijd kan dan iemand van Antwerpen Noord zijn (die gaan er dan mee tot Gremberg rijden) momenteel enkel tot Aachen (als mijn info nog juist is) verder heb je ook de nieuwe bestuurdersdepot Aachen west (Belgische bestuurders die vroeger in Montzen zaten). Je kan er natuurlijk ook een Duitser mee zie rijden.
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:binnen afzienbare tijd kan dan iemand van Antwerpen Noord zijn (die gaan er dan mee tot Gremberg rijden) momenteel enkel tot Aachen (als mijn info nog juist is) verder heb je ook de nieuwe bestuurdersdepot Aachen west (Belgische bestuurders die vroeger in Montzen zaten). Je kan er natuurlijk ook een Duitser mee zie rijden.
Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....

Halen ze Antw-Noord/Gremberg heen en weer in hun 9 uur max ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Steven

Bericht door Steven »

er zijn diensten met uitslaap voorzien te gremberg, diensten van 10 uur zijn ook voorzien.
Shrek

Bericht door Shrek »

dentheo schreef: Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....
Ze proberen dan ook al jaaaaaren van de ijzeren rijn open te krijgen :wink:
dentheo

Bericht door dentheo »

Shrek schreef:
dentheo schreef: Naar Gremberg rijden via Aachen West is toch reuze tijdverlies ? en dan nog kopmaken ook....
Ze proberen dan ook al jaaaaaren van de ijzeren rijn open te krijgen :wink:
Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.
Theo
Groeten vanop de Heide
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

dentheo schreef:Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.
2 problemen met deze route: 1) Route is enkel in de richting België - Duitsland bruikbaar, de andere kant op zijn de hellingen te steil. 2) Een trein waarvan de lok in Aachen Hbf moet omschakelen moet daar ook stoppen. Daarvoor is er een lengtebeperking tot 400 meter.
dentheo

Bericht door dentheo »

FLV-FGSP schreef:
dentheo schreef:Nee die is daarvoor ook niet de kortste weg..ik denk in Montzen rechtaf en dan bergaf naar Aachen-Köln.
2 problemen met deze route: 1) Route is enkel in de richting België - Duitsland bruikbaar, de andere kant op zijn de hellingen te steil. 2) Een trein waarvan de lok in Aachen Hbf moet omschakelen moet daar ook stoppen. Daarvoor is er een lengtebeperking tot 400 meter.
Klopt, maar heenrit naar Keulen duurt uur korter ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Knipex

Bericht door Knipex »

De traxx is gespot in Bottrop Süd. Actieradius voor 28 is daarmee weer uitgebreid.

19/9/09 12:22h - 186 199 (B Cargo - COBRA) met Opeltrein uit Bottrop - Langendreer naar Antwerpen Afbeelding
Plaats reactie