Fles schreef:Laat ik eens een balletje opgooien dan
Utrecht Zuilen, 8 december 2008. Een onbekende VIRM suist langs op weg naar Alkmaar terwijl een eenzame reizigster wacht op haar Sprintertje naar Maarssen.
Wat zou je hier aan verbeteringen, op- of aanmerkingen op kunnen bedenken? In de breedste zin dan?
uw sluiter best wat langer maken
zoals hier:
zodoende dat je de trein over je volledige beeld hebt, omdat het anders nogal plots stopt (vind ik toch, dit is natuurlijk eigen smaak)
anders ziet dat er goed uit he
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302 schreef:
uw sluiter best wat langer maken
zoals hier:
zodoende dat je de trein over je volledige beeld hebt, omdat het anders nogal plots stopt (vind ik toch, dit is natuurlijk eigen smaak)
Mja, is idd eigen smaak, ik vind het juist wel beter als het niet helemaal 1 grote streep is zonder begin of eind. maar idd, da's persoonlijk
Hallo,
Persoonlijk vind ik jouw foto zeer geslaagt, fles.
Dat het begin van de trein er eens opstaat is eens iets anders, en zeer mooi gelukt!
Groeten,
Joris De Mol
Ik vind de foto ook behoorlijk geslaagd en het is idd leuk dat het begin van de trein er ook op staat,al sluit ik me in dit geval ook wel aan bij MIVB-reiziger natuurlijk . Nachtfotografie blijft inderdaad vooral een kwestie van persoonlijke smaak en veel experimenteren. Wat je misschien kunt doen is je foto's een tikkeltje donkerder maken,dan komen de lampen er nog beter uit. En misschien ook een ietsje kortere sluitertijd nemen zodat de trein heel onscherp blijft maar net ietsje herkenbaarder is. Maar dat is dan dus weer mijn smaak. Dit blijft hoe dan ook een geslaagde foto.