Pagina 2 van 2
Re: Winterse maanden
Geplaatst: 21 dec 2008, 23:35
door Stijn014
Wat hangt er voorraan op die 62?
Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 01:46
door Shrek
Stijn014 schreef:Wat hangt er voorraan op die 62?
een automatische koppeling, alle 62ers met TBL2 hebben dat. Hiermee kunnen ze in panne gevallen HSTstellen evacueren

Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 10:47
door melle
Shrek schreef:Stijn014 schreef:Wat hangt er voorraan op die 62?
een automatische koppeling, alle 62ers met TBL2 hebben dat. Hiermee kunnen ze in panne gevallen HSTstellen evacueren

Cool, kunnen er dan zo geen naar luxemburg rijden ipv die reeks 3000-ondingen?
Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 11:07
door Bartjedj
Waarom zou je dat doen? Op een volledig geƫlektrificeerde lijn, waarvan de referentiesnelheid hoger ligt dan de Vmax van de 62'ers.
Daarbij kunnen de 62'ers geen hoogspanning leveren aan de rijtuigen.
Realistisch blijven
BDJ
Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 12:40
door Steven
zoals bart al schreef hebben die locs idd geen verwarming voor die treinen, hebben ze een te klein vermogen om nog maar een trein deftig over die lijn te krijgen. Komt er nog is bij dat er van de reeks 3000 CFL maar 1 loc actief is op die diensten. De rest zijn reeksen 20 en 13 samen met MS 96, zo een ondingen zijn dat niet, die bollen heel vlotjes met die M6 rijtuigen.
Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 14:27
door Shrek
melle schreef:
Cool, kunnen er dan zo geen naar luxemburg rijden ipv die reeks 3000-ondingen?
Je bedoeld een 62 met een TGV achter? Ze gebruiken die alleen bij een panne van een TGV, niet in normale dienst, das ook niet nodig want een TGV kan op zichzelf rijden

Re: Winterse maanden
Geplaatst: 22 dec 2008, 21:43
door Dietrich
Ik zie het al gebeuren dat twee 62'ers een HST gaan trekken voor gewone dienst.
