23's op een rij!
Re: 23's op een rij!
Reden dat vroeger antivries werd vermeden , is dat dit product na enige tijd de dichtingen van het koelwatercircuit begon aan te tasten. Denk dat op heden een beter product is gevonden .

-
Dan had ge van die "slimme" die de verwarming aanstaken in elke stuurcabine!!Steven schreef:deze machines staan op vriesdienst, dit om condensatie en vriesproblemen te voorkomen.
-
Verwar je niet met het produkt DISKRO?poyaud schreef:Reden dat vroeger antivries werd vermeden , is dat dit product na enige tijd de dichtingen van het koelwatercircuit begon aan te tasten. Denk dat op heden een beter product is gevonden .
man als die allemaal in treinschakeling aanzetten
greetz 2302

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302
http://nl.youtube.com/watch?v=Il7lwvB5d4s
leuker is als er nog iets meer stroomafnemers omhoog staan zoals ik in 2006 in zwitserland gezien heb, 4 traxx locs en op elke loc een stroomafnemer de hoogte in of zoals vorig jaar ook met Re4/4II, 5 locs met panto omhoog.
-
daarvan rijden er maar 3 in treinschakeling/dubbeltractieAdler schreef:Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302

Ja ik weet ook wel dat je anders de hele bovenleiding doorbrandt, maar het is het zicht dat telt.treinbruno schreef:daarvan rijden er maar 3 in treinschakeling/dubbeltractieAdler schreef:Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302
men wil zeggen dat er al treinschakelingen bestaan, zelf met de locs uit het filmke waar er effectief meer in dienst zijn, ik denk dat de limiet momenteel op 5 stuks ligt.
In Zwitserland heb ik er ook al 5 gezien.Steven schreef:men wil zeggen dat er al treinschakelingen bestaan, zelf met de locs uit het filmke waar er effectief meer in dienst zijn, ik denk dat de limiet momenteel op 5 stuks ligt.
Hallo,

Locs van dienst: BLS 190 + BLS 177 + BLS 179 + BLS 465 012-3.
Brig, 03/08/2006.
Groeten,
Joris De Mol
U vraagt, wij draaien. 4 locs in treinschakeling.Steven schreef:leuker is als er nog iets meer stroomafnemers omhoog staan zoals ik in 2006 in zwitserland gezien heb, 4 traxx locs en op elke loc een stroomafnemer de hoogte in of zoals vorig jaar ook met Re4/4II, 5 locs met panto omhoog.

Locs van dienst: BLS 190 + BLS 177 + BLS 179 + BLS 465 012-3.
Brig, 03/08/2006.
Groeten,
Joris De Mol