HLe 1300 en BB36000 SNCF
Re: HLe 1300 en BB36000 SNCF
Dude, we leven al 7 jaar met de Euros, en jij durft de vraag nog stellen BEF of EURO 

- sammarco1
- Contacteer:
Stijn, voor 3,7 milioen frank hebde maar nen kleine Bugatti... m.a.w 3700000 X 40,33,99= 14925763
14 milioen 925763 frank per stuk ? kan dat ? Daar koop je een reisbus mee met dubbele as, maar nog geen dubbeldekker... Dus een lokomotief? t'zou kunnen he...
14 milioen 925763 frank per stuk ? kan dat ? Daar koop je een reisbus mee met dubbele as, maar nog geen dubbeldekker... Dus een lokomotief? t'zou kunnen he...
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 08 mar 2009, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
HIj is denk ik niet van plan er een te kopen, hij heeft toch geen geld. 

- sammarco1
- Contacteer:
melle schreef:HIj is denk ik niet van plan er een te kopen, hij heeft toch geen geld.
Pas ma ioep...

**********************************************************************************************************
-
- Contacteer:
Mja, patatten dan, of ik veel of geen geld heb, hoe kan jij da weten, zijn ten eerste uw zaken niet ook. dat ge zoiets durft zeggen amai... ik vroeg gewoon BEF of EUR, verder commentaar moet ik toch nie hebben die kan ik missen. We werken idd al 7 jaar met dienne euro ja, maar der zijn er nog veel die in BEF zeggen dat ge er om den duur nie aan uit kunt. Als je vollediger bent met uw informatie, dan moet ik da nie vragen ook...
ja stijn, je moet weten dat we leven in de tijd van de euro, en de jongelui hebben het ook altijd over euro, de enigste die BEF nog gebruiken is de oudere generatie die geboren is rond de jaren 1960 en ook de gepensioneerden ...
als een jongere iets zegt zonder eenheid kan je er vanuit gaan dat dat euro is, ik zet er ook niet altijd euro bij en toch bedoel ik euro want ik heb de BEF nooit gekend, toen ik over geld begon te leren was de euro net ingevoerd, dat was het eerste jaar van de euro ...
greetz 2302
als een jongere iets zegt zonder eenheid kan je er vanuit gaan dat dat euro is, ik zet er ook niet altijd euro bij en toch bedoel ik euro want ik heb de BEF nooit gekend, toen ik over geld begon te leren was de euro net ingevoerd, dat was het eerste jaar van de euro ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Uw komma moet één plaats naar achter, 't is 149 miljoen.sammarco1 schreef:Stijn, voor 3,7 milioen frank hebde maar nen kleine Bugatti... m.a.w 3700000 X 40,33,99= 14925763
-
- Contacteer:
mja dan nog als mn over geld/valuta spraakt zet mn er EUR achter of € voor.
of leren ze dat niet meer in de scholen tegenwoordig.
waarom is dat nog nodig, als wij nooit BEF gekend hebben, als wij iemand horen zeggen, 10 000 BEF, dan is dat direct, hoeveel € is dat ...Stijn D.C. schreef:mja dan nog als mn over geld/valuta spraakt zet mn er EUR achter of € voor.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
- Contacteer:
+/-250 EUR is dat.
ja Aaron wij hebben overgangsperiode meegemaakt, soms is het handig als ge met de 2 nog werkt.
daarmee kunde zien da alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en das gene zever (afrondingsregels). vraag het maar aan uw ouders
of grootouders, die mensen hadden het er veel moeilijker mee. Wij leerden dat in school, zulle nie.
en indeze overgangsperiode waren de scholen verplicht om dat te leren.
ma ik begrijp wel dat als je grootgebracht wordt met euro, ge eurodenkt. das hetzelfde als je thuis 2 of meerdertalig bent, dat ge ook zo wordt grootgebracht, en das wel positief.
ja Aaron wij hebben overgangsperiode meegemaakt, soms is het handig als ge met de 2 nog werkt.
daarmee kunde zien da alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en das gene zever (afrondingsregels). vraag het maar aan uw ouders
of grootouders, die mensen hadden het er veel moeilijker mee. Wij leerden dat in school, zulle nie.
en indeze overgangsperiode waren de scholen verplicht om dat te leren.
ma ik begrijp wel dat als je grootgebracht wordt met euro, ge eurodenkt. das hetzelfde als je thuis 2 of meerdertalig bent, dat ge ook zo wordt grootgebracht, en das wel positief.
Over de discussie zeg ik niets, maar gelieve te stoppen met MSN-taal te gebruiken.
In de forumregels is dit expliciet verboden!
BDJ
In de forumregels is dit expliciet verboden!
BDJ
-
- Contacteer:
Daarmee kan je zien dat alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en dat is geen zever...Stijn D.C. schreef:daarmee kunde zien da alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en das gene zever...
Het feit dat je al niet meer weet dat je MSN-taal schrijft is bedroevend.
BDJ
- sammarco1
- Contacteer:
Geld is zoals een moedertaal...De ouderen onder ons zijn opggroeid met moedertaal BEF, En de Euro is en blijft voor ons de tweede taal...
Maar to the point nu...
Standplaats van die BB36000 is Antwerpen Noord in het weekend ?
Maar to the point nu...
Standplaats van die BB36000 is Antwerpen Noord in het weekend ?