GOODBYE FOR NOW...! :-)
Bedankt voor het begrip en de vele toffe reacties...!
Vooraf nog wat teken- en planwerk...
En een aantal voorbereidende opruimacties...!
Mijn Specialized's zullen trouwens ook wat vaker van stal moeten komen dit jaar...!

Ik heb dat feest gisteren georganiseerd...!
Maar er is niemand komen opdagen...
Ik heb dan maar alles alleen opgegeten...!
Er hangen trouwens wat verrassingen in de lucht...
De eerste is normaal voor binnen een aantal weken... 

Ja, inderdaad...! Het werkelijk bouwbegin is gepland voor begin Mei dit jaar...Re460 schreef:ha, gaat ge eindelijk beginnen...'t zal eens tijd worden hé...2622 schreef:... maar wie zal er bijvoorbeeld triestig om zijn dat ik eindelijk eens aan mijn modelbaan ga beginnen...![]()
![]()

Vooraf nog wat teken- en planwerk...

Yep, zoiets ja...!tunnelmotor2000 schreef: Aha, dus binnenkort zie je in t' stad iemand zeulen met multiplex platen op de bagagedrager van z'n specialized en een tube montagelijm bachten z'n oor![]()
![]()
![]()

Da's de bedoeling ja...tunnelmotor2000 schreef:Dus another one needs time off. Kan gebeuren, been there, done that. Kom er verrijkt uit man.

Tenzij ge mij uw E-mail adres geeft en ge me vraagt wat spam op te sturen...!Trainspotterke schreef: AH, dus we kunnen de verbanning van het C-woord dus tijdelijk opgeven?![]()
![]()
![]()
![]()

Dat klopt...!el_barto schreef:Normaal gezien gaat een afscheid gepaard met een groot feest bekostigd door de vertrekkende partij.

Maar er is niemand komen opdagen...

Thanks...!groentje schreef:Tot nog eens, dan. En veel plezier met wat je ook bezig bent...

Er hangen trouwens wat verrassingen in de lucht...

Verdorie, ik had het kunnen weten...el_barto schreef:Allez, het mysterieus verdwijnen.
OK, bets are open!!!
ontslag: 1/58
trouwen: 1/120.960
geen klakske meer dragen: 1/96.221

(Eerlijk gezegd weet ik het zelf nog niet eens allemaal, maar ik wil wél weer wat verandering in mijn leven...

Maar daar kan ik alvast al wel neen op antwoorden...Goya schreef:Een boeleke? Nen trouw?

De fascinatie voor Azië en al wat daarmee te maken heeft blijft natuurlijk...Goya schreef:Alles half chinees gekruid natuurlijk...

Hahaha...Goya schreef:Overstap naar de reizgersdienst, specializatie duikbrillen

(Er zijn grenzen aan waanzin hé...!?el_barto schreef:vk diesel?

(Hoewel ik er in den tijd van den 51 niet echt kwaad om geweest zou zijn...)
Laatst gewijzigd door 2622 op 06 feb 2006, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Neen hoor...Wout schreef:Koerdienst of Tosci mss

(Tenzij misschien dat ik effectief lid van het comité PBW zou worden als de huidige zijn overplaatsing heeft...)
A propos, ik zal jullie wel ten gepasten tijden inlichten over die verrassingen...

(De tijd is er nog niet rijp voor...