die AM75 komt hier uiterst zelden voorbij. En als dat dan eens gebeurt, is hij nooit gekoppeld met een tweetje. Ook de 20 is hier anders een nooit te zien.
Waarom koppelen ze niet gewoon dezelfde types? AM75's te weinig ofzo?
Hallo, zit er dik in dat dat een extra trein naar zee was!?
Toen we de 8040 + rijtuigen hadden afgeleverd bij Degussa keerden we 'haut le pied' terug (de 8040 keert pas maandagmorgen terug naar de Maldegemse stal), en zagen het lege AM75+2 klassiekskes stel leeg teru passeren...
Diene HLE20 overigens, dienden we in Sint-Niklaas te laten passeren, maar de dispatch liet ons gezwind doorcrossen, de spotters die in het Antwerpse zullen hebben gestaan waren zo'n 45 min. te laat daardoor
Hehe, diene machinist van den 20 zal ook eens gevloekt hebben, de ganse tijd me 2 gele rijden
Wel sjiek dat ze ons geen enkele keer aan de kant gezwierd hebben, nuja nen 20 mag los toch niet rapper dan 80 km/u en wij 60 km/u, dus veel zal het wel niet uitmaken zeker.
tt44ta46 schreef:Hallo, zit er dik in dat dat een extra trein naar zee was!?
Toen we de 8040 + rijtuigen hadden afgeleverd bij Degussa keerden we 'haut le pied' terug (de 8040 keert pas maandagmorgen terug naar de Maldegemse stal), en zagen het lege AM75+2 klassiekskes stel leeg teru passeren...
Diene HLE20 overigens, dienden we in Sint-Niklaas te laten passeren, maar de dispatch liet ons gezwind doorcrossen, de spotters die in het Antwerpse zullen hebben gestaan waren zo'n 45 min. te laat daardoor
Naar het schijnt had de IC die achter jullie kwam ook al bijna 30 min vertraging door de speciale cargo. Zouden jullie die normaal ook niet hebben laten voorbij rijden te St Niklaas?
Nuja, de samenstelling was de vertragingen feitelijk wel waard
en het is de laatste tijd bijna dagelijkse kost tussen FGSP en FN.
- Maandag is de trein van 17u05 in FGSP niet aangekomen en was de eerstvolgende die van 17u31
- Donderdag had de trein van 12u31 (niet zeker van) minstens een kwartier vertraging door een technisch defect.
30 min. vertraging, door het SCM-ritteke zal da wel niet komen. Z' hebben ons in Sint-Niklaas inderdaad niet opzij gegooid, maar diene HLE 20 en evt. een reizigerstrein kunnen daardoor max. zo'n 10 min. hebben opgelopen.
Trouwens, de dispatch van lijn 59 is SCM bijzonder goed gezind! Deze morgen op de terugreis moesten we in Zwijndrecht opzij, volgens plan welteverstaan, want pas in Sint-Niklaas moesten we de 'Lille' laten passeren, die weer 5 min. vertraging had.