OP DE BAAN
Re: OP DE BAAN
ik lees enkel Op De Baan en Railmagazine wat Nederlandstalige boeken betreft
en lees voor de rest veel duitse spoorboeken
-
in de meeste relay's verkopen ze ODB en SJ ook, en die zitten wel op de meeste middelmatig/grote stationsTrammist schreef:Melle,
Hoge kostprijs is een probleem bij véél tijdschriften. Ik koop ook regelmatig tijdschriften uit de PC-wereld, en die zijn ook dikwijls DUUR. Ik koop maandelijks de PC-Magazine en die kost bijna €6 / nummer. En dat iedere maand. Maar ook andere PC-literatuur kost bloederig veel geld. Neem nu den DagAllemaal, die kost ook ong. €1,90 / nummer, en dan spreek ik nog niet over al die extra's (dvd's etc) die ook nog eens geld kosten. En 8 keer DA= 1,90*8= €15,20.
En dan heb je ook nog maandelijkse/tweemandelijkse bladen uit de luchtvaart, modelbouw, you name it. Je moet maar eens naar de kelder van I.M.S. in Antwerpen op de Meir gaan. Waanzinnig waarover mensen allemaal tijdschriften uitvinden. Je kunt het niet zo gek bedenken, of er bestaat wel een tijdschrift over dat onderwerp.
Daarbij komt nog dat magazines zoals SJ of ODB (dat mij wat minder interesseert), een erg beperkte oplage & verkoop hebben. Ja, dat maakt ze duur.
Bovendien zijn SJ en ODB niet zo makkelijk te vinden in de handel. De SJ heb ik al gevonden bij Standaard Boekhandel en I.M.S., ODB enkel en alleen bij IMS.
Jaja, voor 4 willekeurige tijdschriften ben je makkelijk meer dan €20 kwijt...
Ik denk dat ik mij eens ga abonneren op SJ. Ik heb er al 2 van gekocht, en dat bevalt mij wel. En als je een jaarabo (6 nrs) neemt, betaal je €7,83 / nummer. In de handel is dat €9,00...
meestal doorblader ik ze eens, en als groot artikel van internationale treinen/nachttreinen instaat koop ik hem soms wel eens

Duitse? En ik die dacht dat jij en verwoed öbb fan wasstefke schreef:ik lees enkel Op De Baan en Railmagazine wat Nederlandstalige boeken betreft

ja dat ben ik ook en hou ook van de DBmelle schreef:Duitse? En ik die dacht dat jij en verwoed öbb fan wasstefke schreef:ik lees enkel Op De Baan en Railmagazine wat Nederlandstalige boeken betreft
Pas als hij een zin zonder fouten kan schrijvenmelle schreef:Proficiat Stefke! Moet ge nu een snoepke hebben?

ja een grote zak snoep op melle zijn kostenmelle schreef:Proficiat Stefke! Moet ge nu een snoepke hebben?
shit maat, wanneer gaan ze u eens eindelijk definitief aan de deur zetten ?stefke schreef:ja een grote zak snoep op melle zijn kostenmelle schreef:Proficiat Stefke! Moet ge nu een snoepke hebben?
tzou toch wel eens tijd beginnen worden ... dit is geen kinderopvang maar een forum !
je gedraagt je totaal niet zoals men van iemand van uw leeftijd zou denken ... en zo lok je (ook door je verschrikkelijke spellingsfouten) reactie's uit van mede mensen op dit forum

ik vind dan ook dat steven meer dan genoeg geduld heeft gehad met jouw !
jouw mentaliteit hoort hier NIET maar dan ook NIET thuis !
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Tja manneke... Als er bij mij een tijdschrift in de bus valt, zal ik dat boekske wel vinden in mijn brievenbus. That's it.stefke schreef:nieuwe op de baan is vandaag verschenen
die is bijna heel uitgelezen van mij
Wilt ge nu echt dat hier iedereen gaat lullen over een boekske dat in een brievenbus valt en over andere dingen zoals:
* Ik heb vandaag 'De Standaard' aangekregen en al volledig uitgelezen... En morgen krijg ik 'm weer...
* Ik heb voor m'n dochterke een dvd van 'Plons de gekke kikker' aangekregen en ze heeft 'm al bekeken van het begin tot 3'05" en toen is ze in slaap gevallen...
* M'n vrouw heeft vandaag een pakket aangekregen via Taxipost met een set nieuwe kookpotten en met de kleinste pot heeft ze al vanillepudding gemaakt, maar ze heeft 'm laten overkoken...
Wat zal het volgende topic zijn...

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Als stefke afstudeert en gaat solliciteren...Shrek schreef:Pas als hij een zin zonder fouten kan schrijvenmelle schreef:Proficiat Stefke! Moet ge nu een snoepke hebben?
Die z'n brieven en CV wil ik wel eens zien: taalfouten, geen leestekens en z'n plaatselijk dialect/woordenschat dat maar iedereen moet verstaan...

@ LML
Als je die aangekoekte vanillepudding niet van uw aanrecht krijgt, kunnen we op HGBTF misschien een rubriek Tante Kaat oprichten (aan te maken door nonkel Steven).
Greetz
Als je die aangekoekte vanillepudding niet van uw aanrecht krijgt, kunnen we op HGBTF misschien een rubriek Tante Kaat oprichten (aan te maken door nonkel Steven).
Greetz
LML schreef:Tja manneke... Als er bij mij een tijdschrift in de bus valt, zal ik dat boekske wel vinden in mijn brievenbus. That's it.stefke schreef:nieuwe op de baan is vandaag verschenen
die is bijna heel uitgelezen van mij
Wilt ge nu echt dat hier iedereen gaat lullen over een boekske dat in een brievenbus valt en over andere dingen zoals:
* Ik heb vandaag 'De Standaard' aangekregen en al volledig uitgelezen... En morgen krijg ik 'm weer...
* Ik heb voor m'n dochterke een dvd van 'Plons de gekke kikker' aangekregen en ze heeft 'm al bekeken van het begin tot 3'05" en toen is ze in slaap gevallen...
* M'n vrouw heeft vandaag een pakket aangekregen via Taxipost met een set nieuwe kookpotten en met de kleinste pot heeft ze al vanillepudding gemaakt, maar ze heeft 'm laten overkoken...
Wat zal het volgende topic zijn...
hahatt44a46 schreef:@ LML
Greetz

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Ik hou er niet van dat mensen worden beledigd, maar hier... Een koekje van eigen deeg noemen ze dat.
Vecht je vetes van elders ook maar elders uit, niet op dit forum.
Vecht je vetes van elders ook maar elders uit, niet op dit forum.
Kan je beter aan stefke voorstellentt44ta46 schreef:@ LML
Greetz