Geplaatst: 15 mei 2006, 19:21
Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
Dit is een moderniseringsvoorstel uit een powerpointpresentatie uit begin 2004. M.a.w. het zal niet zo'n vaart lopen vrees ik.Joris schreef:Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
bwa, daarvoor zijn de palen eh. En ik denk niet dat ze een klassiekje kunnen ombouwen naar metro-stijl (acceleratie een groot stuk verhogen dus)Wover schreef:volgens mij is dat ook niet haalbaar qua comfort. Als in de spits iedereen daar zo wat rechtstaat (want veel zitplaats is er precies niet) en het klassiekje vertrekt, dan ligt iedereen omver
ik heb het niet over het feit dat iedereen moet rechtstaan, maar over het feit dat een klassiekje altijd met ne enorme schok vertrekt en iedereen dan omver ligtJoeri schreef:Errr voorstadstreinen zijn vaak net ontworpen om veel staanplaatsen te bieden... Veel voorstadstreinen zitten nu eenmaal goed vol in de spits. Voorstadstreinen moerten het niet zozeer hebben qua comfort, als qua snelheid en frequentie.
de belgische politiek misschienBert schreef: en wie zweert er daar toch bij dat paars.![]()
eens afwisselen he. We hebben nu al bijna alle kleuren gehadBert schreef:en wie zweert er daar toch bij dat paars.![]()
Precies beestenwagonsSIMPY.be schreef:Hebben jullie dit al gezien???
allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dusPierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.Steven schreef:allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dusPierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zienJonathan schreef:En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.Steven schreef:allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dusPierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
Al zou het kunnen voor eens materiaal vervangen maar dan nog hebben ze dan klasiekjes op overschot als ze nieuw treinstellen gaan kopen voor GEN.Steven schreef:bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zienJonathan schreef:En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.Steven schreef: allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus