Pagina 2 van 17

Geplaatst: 15 mei 2006, 19:21
door Joris
Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 16 mei 2006, 23:29
door Slos
Joris schreef:Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
Dit is een moderniseringsvoorstel uit een powerpointpresentatie uit begin 2004. M.a.w. het zal niet zo'n vaart lopen vrees ik.

Geplaatst: 17 mei 2006, 10:56
door Wover
volgens mij is dat ook niet haalbaar qua comfort. Als in de spits iedereen daar zo wat rechtstaat (want veel zitplaats is er precies niet) en het klassiekje vertrekt, dan ligt iedereen omver :P

Geplaatst: 17 mei 2006, 13:47
door Joeri
Errr voorstadstreinen zijn vaak net ontworpen om veel staanplaatsen te bieden... Veel voorstadstreinen zitten nu eenmaal goed vol in de spits. Voorstadstreinen moerten het niet zozeer hebben qua comfort, als qua snelheid en frequentie.

Geplaatst: 17 mei 2006, 14:33
door BN-koekje
Wover schreef:volgens mij is dat ook niet haalbaar qua comfort. Als in de spits iedereen daar zo wat rechtstaat (want veel zitplaats is er precies niet) en het klassiekje vertrekt, dan ligt iedereen omver :P
bwa, daarvoor zijn de palen eh. En ik denk niet dat ze een klassiekje kunnen ombouwen naar metro-stijl (acceleratie een groot stuk verhogen dus)

Geplaatst: 17 mei 2006, 16:51
door Wover
Joeri schreef:Errr voorstadstreinen zijn vaak net ontworpen om veel staanplaatsen te bieden... Veel voorstadstreinen zitten nu eenmaal goed vol in de spits. Voorstadstreinen moerten het niet zozeer hebben qua comfort, als qua snelheid en frequentie.
ik heb het niet over het feit dat iedereen moet rechtstaan, maar over het feit dat een klassiekje altijd met ne enorme schok vertrekt en iedereen dan omver ligt :P

en een klassiekje trekt volgens mij snel genoeg op om als "metro" te kunnen doorgaan hoor :)

Geplaatst: 17 mei 2006, 19:38
door Bert
Hopelijk komen die er niet. :? Ik krijg nu al rillingen als ik dat zie.
En welke stellen zullen ze gebruiken? De 601-782 worden al gemodderniseerd en ik kan mij niet voorstellen als ze daar de MS62-63-65 (153-270)zouden voor gebruiken, want een aantal jaar geleden waren ze al van plan om die buiten dienst te zetten en te verkopen aan Italiƫ. En dan hebben we nog de MS 70(595-600) ex sabena, maar met 6 stellen zullen ze ook wel niet toekomen. :roll:

en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:

Geplaatst: 17 mei 2006, 21:32
door prahsharp
Bert schreef: en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:
de belgische politiek misschien :lol: 8)
dus na de verkiezingen wrs meer oranje :wink:

neenee, laat ze maar iets nieuws kopen voor het GEN,

Geplaatst: 18 mei 2006, 13:22
door BN-koekje
Bert schreef:en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:
eens afwisselen he. We hebben nu al bijna alle kleuren gehad ;)

Re: Materieel GEN-CR

Geplaatst: 06 jul 2006, 22:22
door Duikbril AM86
SIMPY.be schreef:Hebben jullie dit al gezien??? Afbeelding
Precies beestenwagons :(

Geplaatst: 06 jul 2006, 22:36
door Pierre
Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...

Geplaatst: 06 jul 2006, 22:45
door Steven
Pierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)

Geplaatst: 06 jul 2006, 22:47
door Jonathan
Steven schreef:
Pierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.

Geplaatst: 06 jul 2006, 22:49
door Steven
Jonathan schreef:
Steven schreef:
Pierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.
bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zien

Geplaatst: 06 jul 2006, 23:11
door 260689
Steven schreef:
Jonathan schreef:
Steven schreef: allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.
bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zien
Al zou het kunnen voor eens materiaal vervangen maar dan nog hebben ze dan klasiekjes op overschot als ze nieuw treinstellen gaan kopen voor GEN.