Pagina 2 van 2
Re: De Artois, 27 juni 2009
Geplaatst: 29 jun 2009, 00:14
door Steven
Die kunnen gewoon hun diensten doen voor sncf zonder problemen en die verzekeren binnenlandse diensten in Frankrijk.
Re: De Artois, 27 juni 2009
Geplaatst: 29 jun 2009, 02:34
door groentje
Eurostar had inderdaad teveel stellen, ze hadden gerekend op het aantal reizigers dat vandaag de Eurostar neemt, maar dan vanaf het begin. En met meer en langere routes. En hadden dus gekocht op de groei.
SNCF gebruikt ze dan maar voor binnenlandse diensten, wat geen probleem is, ze breiden geregeld het netwerk uit en kunnen ze altijd gebruiken. Zoals alle TGV-afgeleiden kunnen ze 300.
Re: De Artois, 27 juni 2009
Geplaatst: 29 jun 2009, 14:04
door treinbruno
kunnen die dingen eigelijk wel op 1,5 KV rijden

Re: De Artois, 27 juni 2009
Geplaatst: 29 jun 2009, 14:30
door Shrek
treinbruno schreef:kunnen die dingen eigelijk wel op 1,5 KV rijden

origineel waren ze 4-spannig, maar de 750v uitrusting is verwijderd. 1500v gaat wel nog steeds
