lijn 53 mechelen Dendermonde
-
Re: lijn 53 mechelen Dendermonde
idd, aalst is een 'stoptrein'depotjeTrainzDr3ver schreef:Eigenlijk doet Aalst alleen maar Stoptreintjes?

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
Daarmee dat ik daar alleen maar Klassiekjes zie staan, saai zegHLE 2302 schreef:idd, aalst is een 'stoptrein'depotjeTrainzDr3ver schreef:Eigenlijk doet Aalst alleen maar Stoptreintjes?

dat dan ook weer niet ...TrainzDr3ver schreef:Daarmee dat ik daar alleen maar Klassiekjes zie staan, saai zegHLE 2302 schreef:idd, aalst is een 'stoptrein'depotjeTrainzDr3ver schreef:Eigenlijk doet Aalst alleen maar Stoptreintjes?
veel van hun diensten zijn met klassiekjes ...
maar ze rijden ook met breaks, AM 96 en misschien nog ander matrieel
greetz 2302
In het weekend rijden ze dacht ik wel een dienst met Breaks maar voor de rest zie je die daar toch niet meen ik, ook geen MS96.
http://www.youtube.com/watch?v=zWCKpmkb ... rofilepageDietrich schreef:In het weekend rijden ze dacht ik wel een dienst met Breaks maar voor de rest zie je die daar toch niet meen ik, ook geen MS96.
bij mijn weten is dit een bestuurder van het depot Aalst ...
greetz 2302
Ja hoor Aalst heeft zeker diensten met AM 96, zeker in het weekend en ze kennen het materieel ook want tot voor kort deden ze er ook IR diensten mee op de IR Gent STP - BRU Nat Lucht facultatief nu ook nog .HLE 2302 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=zWCKpmkb ... rofilepageDietrich schreef:In het weekend rijden ze dacht ik wel een dienst met Breaks maar voor de rest zie je die daar toch niet meen ik, ook geen MS96.
greetz 2302
En in het weekend de L Aalst - Brussel Zuid Via Jette alwaar deze trein dan de IR Naar de PAnne wordt en ze deze trein verzekeren tot in Gent Sint Pieters.
Die bestuurder hier is zeker van Aalst , als ze de laatste Aalst - Braine L'Alleud gedaan hebben komen ze ledig terug naar Vorst Rijtuigen alwaar ze de Laatste IC naar Luxemburg van Vorst Rijtuigen naar Brussel Zuid brengen , deze is met 1 stel AM96 en zoals je kan zien speelt de video zich af in Vorst Rijtuigen.
Ze hebben ook P treinen (nu en vroeger) Naar en van Etterbeek / Ottignies
En ook veel ledige ritten naar de carwash installatie van Schaarbeek
Onderschat Aalst niet hoor

zelfs naar ottignies, klinkt intterssantFreakytrain schreef:Ja hoor Aalst heeft zeker diensten met AM 96, zeker in het weekend en ze kennen het materieel ook want tot voor kort deden ze er ook IR diensten mee op de IR Gent STP - BRU Nat Lucht facultatief nu ook nog .HLE 2302 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=zWCKpmkb ... rofilepageDietrich schreef:In het weekend rijden ze dacht ik wel een dienst met Breaks maar voor de rest zie je die daar toch niet meen ik, ook geen MS96.
greetz 2302
En in het weekend de L Aalst - Brussel Zuid Via Jette alwaar deze trein dan de IR Naar de PAnne wordt en ze deze trein verzekeren tot in Gent Sint Pieters.
Die bestuurder hier is zeker van Aalst , als ze de laatste Aalst - Braine L'Alleud gedaan hebben komen ze ledig terug naar Vorst Rijtuigen alwaar ze de Laatste IC naar Luxemburg van Vorst Rijtuigen naar Brussel Zuid brengen , deze is met 1 stel AM96 en zoals je kan zien speelt de video zich af in Vorst Rijtuigen.
Ze hebben ook P treinen (nu en vroeger) Naar en van Etterbeek / Ottignies
En ook veel ledige ritten naar de carwash installatie van Schaarbeek
Onderschat Aalst niet hoor

greetz 2302