Photoshop materieel

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Steven

Re: Photoshop materieel

Bericht door Steven »

beste stefke ik geef u de raad om iets duidelijker te schrijven, berichten die niet echt leesbaar zijn brengen niets bij aan het forum en kan ik dan ook beter verwijderen. Je kan moeilijk verwachten dat iedereen uw plaatselijk dialect verstaat, laat staan in de geschreven vorm.
melle

Bericht door melle »

.
Laatst gewijzigd door melle op 12 dec 2010, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Trammist

Bericht door Trammist »

Walgelijk. Maar da's niet op jou bedoeld hoor melle :wink:
melle

Bericht door melle »

Je mag ook altijd fatsoenlijke suggesties geven zodat ik weet wat je er walgelijk aan vindt? :)
Laatst gewijzigd door melle op 18 sep 2009, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander14

Bericht door Sander14 »

De kleurstelling :P Dat geel en grijs past totaal niet bij een Varken.
melle

Bericht door melle »

Nuja, ik vind het best wel een tof zicht :D
Arnenys

Bericht door Arnenys »

De Varkensneuzen waren in het begin ook oranje en grijs dus ik vind het er niet zo slecht uitzien...

Hier mijn eerste werkje: een Break in de nieuwe kleuren met wat meer geel en grijze band rond de ramen, het is niet zo goed gelukt maar ik kan nog niet zo goed met Photoshop werken.. Afbeelding
Robin

Bericht door Robin »

graag een bericht of dat je de foto's mag wel gebruiken en tot slot nog bewerken.
Dit getuigt van weinig respect :!:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dietrich

Bericht door Dietrich »

In ieder geval ziet het er veel beter uit, alleen zou ik de voorkant niet 100% geel maken.
melle

Bericht door melle »

Ik vind de reeële versie precies toch iets beter.
Maar da's kwestie van smaak..
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

Die ziet er prachtig uit.
Pieter..

Bericht door Pieter.. »

Ik vraag me af hoe een HLE 27/21 eruit ziet in het Geel-Grijs :D
Iemand al is geprobeerd ? :)
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Steven schreef:beste stefke ik geef u de raad om iets duidelijker te schrijven, berichten die niet echt leesbaar zijn brengen niets bij aan het forum en kan ik dan ook beter verwijderen. Je kan moeilijk verwachten dat iedereen uw plaatselijk dialect verstaat, laat staan in de geschreven vorm.
West-Vlamingen gebruiken zo goed als allemaal en in alle omstandigheden dialect, iets anders kennen ze niet hé. :roll:
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
LRDArdo

Bericht door LRDArdo »

Dieselfreak schreef:West-Vlamingen gebruiken zo goed als allemaal en in alle omstandigheden dialect, iets anders kennen ze niet hé. :roll:

Is dit een taal toppic? Ik dacht het niet! 8) Ooh en offtopic sommige anderen zijn ervan overtuigd dat ze AN spreken terwijl het eigenlijk een gekuiste (en vaak veel onduidelijkere) versie is van hun dialect, dus zappen... en wat dan nog who cares :lol:

On-topic! De break vind ik mooier gephotoshopt dan in het echt. Het donkeregrijs langs de ramen is mooi. Het front zou ik ook niet volledig in het geel doen, enkel de driehoek was voldoende geweest. Maar wie ben ik omdat te zeggen... ik ken niets van photoshop ^^.

Is er een reden waarom de varkensneus verdwenen is? Had die toch ook graag es gezien...
Brent

Bericht door Brent »

Ik heb een am 86 in 't blauw geverfdAfbeelding
Plaats reactie