ok, hier gaan we dan:RIDCO schreef:Het is dus de eerste maal, welke lessen zijn er getrokken uit het vorig incident ? Waarschijnlijk werden er weer enkele werkgroepen opgericht, we dronken een glas, we deden een plas en alles bleef zoals 't was.
Wat is de oorzaak : werkdruk, technische probleem, opleiding, procedures.... kortom hebben de verantwoordelijken nog nooit gehoord van de feitenboom....... en dat ze nu niet beginnen te schieten op het betrokken personeel.
dat de treinbestuurder is doorgereden en niet op zijn lamp deuren heeft gelet is idd een fout ... maar vergissen is menselijk, dat ligt dus zeker niet aan de opleiding
ik heb nog nooit een trein weten vertrekken door technische problemen
en dan vooral ... veranderen ? dat is bijna niet mogelijk, weer alles moet door elkaar worden gesmeten enz.enz. en dat maakt het alleen maar ingewikkelder ... tbg's met 2 verschillende sleutels met een andere vertrekprocedure ...
alles wordt gewoon veel te veel opgeblazen ... ze moeten het in de gazet nog duidelijker tonen hoe je illigaal de AVG draaid, het ligt aan de gemeenschap zelf en inkwestie vooral aan de rondhangende jongeren, dat zijn de eerste om zoiets uit te proberen
met de vertrekprocedure opzich is helemaal niks verkeerd ... het enige wat er verkeerd is is de houding van sommigen uit de maatschapij ...
moest iedereen zich gedragen zoals het hoorde dan zouden zo'n gingen niet meer gebeuren !
en nog iets, er is niemand die gaat uitstappen als een trein aan het rijden is met opendeuren hoor ... dus zo erg is dat opzich ook al niet
wat mij betreft hoeft er niks veranderd te worden ... aan elke vertrekprocedure zijn voor en nadelen, en de nadelen van het AVG systeem worden de laatste tijd gewoon véél te véél opgeblazen
einde verhaal
greetz 2302