Pagina 2 van 3
Geplaatst: 30 mei 2006, 14:38
door BN-koekje
260689 schreef:in de spits rijden ze al met hun max samenstelling als ze een 96 bij steken kan die nimeer aan de perrons
Toch wel, hoor
Trein die aankomt te FLK richting FGSP om 7u36 = 3 AM96's => Stampvol
Trein die aankomt te FLK richting FGSP om 8u36 = 4 AM96's => plek met hopen
Max samenstelling een uur te laat ja

Geplaatst: 30 mei 2006, 14:41
door BN-koekje
SIMPY.be schreef:Gaat niet hé, of er moet worden overgestapt dan in Kortrijk, want M6'en zijn niet toegelaten in Lille, en met welke locs zouden ze die dan nog daar kunnen krijgen... Dus de IC C blijft voorlopig met AM96, en max 2 gekoppeld in Frankrijk!
Mja, ze gaan altijd iets moeten ontkoppelen of veranderen als ze naar Lille rijden. Momenteel worden de stellen ook al ontkoppeld omdat ze te lang zijn

Geplaatst: 30 mei 2006, 18:25
door TBbart
zo dingen gebeuren bij de spoorweg... en logica kennen ze daar al evenmin, ze redeneren altijd: waarom makkelijk doen al moeilijk ook gaat,

Geplaatst: 30 mei 2006, 19:01
door Ari
Sommige samenstellingen kunnen nu 1x niet meer versterkt worden,niet omdat de maximumsamenstelling nog niet bereikt is,maar omdat er gewoon geen materieel niet meer om handen is....
Geplaatst: 31 mei 2006, 16:16
door OO-MSS
vandaag deed was de 2125 en 2160 van dienst. de 2160 werd meegesleept met de 10 M6'en.
vermoedelijk ging het om deze treinen
IC 1810 Oostende 10h49-Antwerpen-Centraal 12h22
IC 1834 Antwerpen-Centraal 12h38-Oostende 14h12
...
Geplaatst: 31 mei 2006, 18:02
door BN-koekje
Ik zie die trein steeds om 11u55 voorbij rijden te FLK richting FN
Geplaatst: 31 mei 2006, 19:13
door TGV4513
Ja inderdaad de trein stond om 11.50 in het station Lokeren met de 2160 kant antwerpen en de 2125 kant Oostende. Maar waarom rijden ze hier nog niet met de 2 machines in dienst?
Geplaatst: 31 mei 2006, 19:33
door 260689
die rijtuigen zijn daarvoor nog niet aangepast
Geplaatst: 31 mei 2006, 19:50
door BN-koekje
Blijkbaar verzekert hij ook Antwerpen-Centraal van rond 18u30 richting Oostende
*edit*
Nee, toch niet. Hij rijdt nu voorbij de FLK richting FN

Geplaatst: 31 mei 2006, 20:30
door Jonathan
IC G 1839 wordt nog altijd met I11'en en een HLE 13 gedaan. Vandaag was het de 1330 en hij had 5 minuten vertraging.
IC G 1818 werd met M6'ssen gedaan. Die was op tijd en de 2160 lag vanvoor en de 2125 lag vanachter.
Geplaatst: 01 jun 2006, 21:16
door Trainspotterke
Het is het derde jaar op rij dat in de zomerdienst één van de vier treinstammen op de IC G samengesteld is uit M6'en!

Geplaatst: 10 sep 2006, 19:07
door hein
deze week heb ik nog M6 gezien op de IC G
Geplaatst: 10 sep 2006, 19:09
door 260689
hein schreef:deze week heb ik nog M6 gezien op de IC G
ja de vraag is voor hoelang er zijn nu al 2 diensten met AM96 1 dienst met M6en en 1 dienst met 13 en I11
Geplaatst: 10 sep 2006, 19:33
door overweg13
Ongetwijfeld tot het begin van de winterperiode, en dat is t/m zondag 24 september. Het is pas van dan af dat alles opnieuw in een niet-toeristische plooi valt. Zie voor de afbakening van de periodes ook het papieren spoorboekje.
Geplaatst: 11 sep 2006, 18:53
door Stijn D.C.
Volgens TB dat ik goed ken:
De HLE 21/27 met ingesloten M6 wordt verzekerd door TB's van Oostende. Op IC-G. Beiden machines mogen enkel in TS rijden van Antwerpen naar Charerloi, op L59-L50A is dat niet nodig, net zoals op L25-27 omdat het platter ligt zegt hij.
En normaal gezien kunnen er met de HLE 12 & de 25kv M4 stuurstanden ook naar lille, gelijk vroeger, maar nu gaat het niet, met dat ze op HKM zitten...