Pagina 2 van 2

Geplaatst: 01 jun 2006, 09:25
door Slos
MS 79 zijn gewoon onderdeel van de MS66, met thyristorsturing wel te verstaan. Het betreft 757-782 en zijn geleverd in 1980.

Geplaatst: 01 jun 2006, 10:35
door Shrek
zijn ze die dingen blijven bouwen gelijk met de breaks? :shock:

Geplaatst: 01 jun 2006, 10:44
door SIMPY.be
Shrek schreef:zijn ze die dingen blijven bouwen gelijk met de breaks? :shock:
Blijkbaar. Maar in die tijd was het de bedoeling van met breaks IR en L-diensten te doen. De klassiekjes en Varkensneuzen en rijtuigen zouden IC verbindingen doen.

Geplaatst: 01 jun 2006, 20:27
door Trainspotterke
:lol: Leuk verhaal!

Geplaatst: 02 jun 2006, 18:19
door OO-MSS
SIMPY.be schreef:Uw hobby niet te ver drijven.
Een normaal mens zou zeggen: "Jonathan is gereed voor 't zottekot!". Ik zou ze geen ongelijk geven. Dus neem dan maar het klassiekje op L50A naar Beernem!

:P :lol:

Geplaatst: 02 jun 2006, 19:10
door Bert
Roodtreintje en de grote boze thally's :lol: :lol:

Geplaatst: 02 jun 2006, 19:49
door Jonathan
SIMPY.be schreef:Uw hobby niet te ver drijven.
Een normaal mens zou zeggen: "Jonathan is gereed voor 't zottekot!". Ik zou ze geen ongelijk geven. Dus neem dan maar het klassiekje op L50A naar Beernem!
Dat ligt nog een eind van het station, hoor :twisted: :!: :lol:

Geplaatst: 03 jun 2006, 15:17
door OO-MSS
Jonathan schreef:
SIMPY.be schreef:Uw hobby niet te ver drijven.
Een normaal mens zou zeggen: "Jonathan is gereed voor 't zottekot!". Ik zou ze geen ongelijk geven. Dus neem dan maar het klassiekje op L50A naar Beernem!
Dat ligt nog een eind van het station, hoor :twisted: :!: :lol:

te voet verder dan he :P