strafblad

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Steven

Re: strafblad

Bericht door Steven »

HLE 2302 schreef:
Fles schreef:
HLE 2302 schreef:Als het over een muurtje gaat gaan ze u waarschijnelijk toch niet tegenhouden hoor. Dat wordt vergeleken met eens een glas teveel op enz. als het niet meermaals voorvalt zal dat geen problemen geven ... go for it :)

greetz 2302
Als jouw oordeel maatgevend moet zijn hoop ik alleen nog maar op een acute vacaturestop :?
Als jij leert autorijden, je steekt in achtruid en je rijd tegen een paaltje ... en je vertrekt weer ...
op uw strafblad staan nooit de details van wat je deed er staat gewoon de aard van de fout.

zoals er zijn
diefstal
ongeval met vluchtmisdrijf
moord
....

dus wat de inhoud van uw fout is zien ze niet maar welke soort fout je gedaan hebt.

dus laat aub de commentaar weg waar je geen kennis van hebt, dat zorgt voor geen extra waarde aan het forum.
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Janmp en anderen:
Zoals ik geschreven heb op 27/10 zonder enig leedvrmaak over uw probleem bij indiensttreding.
Als je iemand een tik geeft ,en het slachtoffer heeft een schram ,een diepe bloedende wonde of zijn oog kwijt kan hij klacht neerleggen bij de politie.Indien het parket zal oordelen op basis van het proces verbaal, dat er strafvervolging moet volgen zal je moeten verantwoorden voor een rechter. Bij veroordeling,dan zal erop je strafblad staan "slagen en verwondingen".Zonder enige nuance!
Dus in uw geval heeft het parket al geoordeeld dat er strafvervolging moet komen voor "het muurtje" met "vluchtmisdrijfje". En heeft de rechter vervolgens "de dader" veroordeelt op deze feiten.Dus de klacht was zwaar genoeg voor hun op het niet te seponneren.
Daarom is het belangrijk dat je zoveel mogelijk oplet en geen zotte kuren uitsteekt indien je een carriere ambieert bij een instelling als de NMBS of bij ander bedrijven in het algemeen. Dus let op tijdens de "zotte "jaren!Idem met drugsgebruik ,wat zeer goed opspoorbaar is bij medische onderzoeken!! Zaken die ik volmondig bijtreed.
janmp

Bericht door janmp »

ALLES IS GOEDGEKOMEN,IK BEN TOCH AANGENOMEN EN START IN JANUARI
Ayron

Bericht door Ayron »

janmp schreef:ALLES IS GOEDGEKOMEN,IK BEN TOCH AANGENOMEN EN START IN JANUARI
Mooi zo, wat was hun reactie?

Groeten.
celtjan

Bericht door celtjan »

janmp schreef:ALLES IS GOEDGEKOMEN,IK BEN TOCH AANGENOMEN EN START IN JANUARI
Welkom! Neem de opleiding niet lichtjes op. Het wordt een jaartje nevenact. bannen & diep in de boeken kijken.
Succes!
janmp

Bericht door janmp »

Heb mogen uitleggen wat er precies gebeurd was en zijn op hun beslissing teruggekomen ook door lijn goede resultaten op de proeven
niewlid123

Bericht door niewlid123 »

Hey ik vroeg me af is het model 1 of model 2 van het strafregister dat je nodig hebt? Model 2 toont bv ook opschortingen, model 1 enkel echte veroordelingen
Plaats reactie