Fles aan scherven :(
Re: Fles aan scherven :(
Veel beterschap. Hopelijk komt het weer helemaal in orde.
Groeten,
Marianne
Groeten,
Marianne

Is je bus dan meteen naar het ziekenhuis gereden?
Veel beterschap in ieder geval

Oei, das minder, Véél beterschap allesinds en dat je niet teveel pijn moet lijden ...
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Nee, mensen zijn uitgestapt en chauf is erbij geblevent ot de ambulance kwamShrek schreef:Is je bus dan meteen naar het ziekenhuis gereden?

De operatie is trouwens verdaagd tot morgen. Pijn is te doen, zit aan de morfine en 4000 mg paracetamol per dag...
Ook namens mij veel beterschap gewenst.
Lukas
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Dat is idd heel zwaar ... als er zelfs morfine aan te pas komt ... de buschauffeur was ook serieus geschrokken zeker ?Fles schreef:Nee, mensen zijn uitgestapt en chauf is erbij geblevent ot de ambulance kwamShrek schreef:Is je bus dan meteen naar het ziekenhuis gereden?
Veel beterschap in ieder gevalDaarna heeft hij nog meegeholpen met het hossen de ambulance in.
De operatie is trouwens verdaagd tot morgen. Pijn is te doen, zit aan de morfine en 4000 mg paracetamol per dag...
greetz 2302
- trainfreak
Ik weet niet of Fles dit in de nabije toekomst zal lezen. Daarmee dat ik het zal doen in zijn plaats
Hij krijgt sinds het nieuwe jaar geen morfine meer en hij heeft toch al een beetje kunnen lopen (enkele tientallen meters)
Ik dacht gelezen te hebben dat hij morgen naar huis mag (lees: naar zijn ouders omdat die hem kunnen opvangen).
Er zitten 2 pennen, 5 schroeven en een halve kunstwervel in zijn rug, en die gaan er ook niet meer uit...
Sterkte met het revalideren Fles, maanden thuiszitten is niet echt iets voor jou.
Hij krijgt sinds het nieuwe jaar geen morfine meer en hij heeft toch al een beetje kunnen lopen (enkele tientallen meters)
Ik dacht gelezen te hebben dat hij morgen naar huis mag (lees: naar zijn ouders omdat die hem kunnen opvangen).
Er zitten 2 pennen, 5 schroeven en een halve kunstwervel in zijn rug, en die gaan er ook niet meer uit...
Sterkte met het revalideren Fles, maanden thuiszitten is niet echt iets voor jou.
Klopt ja, het lopen gaat stteds beter. Rondjes tot 100 m, ook al soms zonder begeleiding, stukjes traplopen etc... Gewoon langzaam rustig opbouwen.trainfreak schreef:Hij krijgt sinds het nieuwe jaar geen morfine meer en hij heeft toch al een beetje kunnen lopen (enkele tientallen meters)
Dank juliie wel allemaalSterkte met het revalideren Fles, maanden thuiszitten is niet echt iets voor jou.

Waar ben je eigenlijk tegengevallen dan Fles ?
Want om zo zwaar toegetakeld te zijn moet je toch behoorlijk zwaar op iets gestuit hebben tijdens je val ...
Greetz 2302.
Want om zo zwaar toegetakeld te zijn moet je toch behoorlijk zwaar op iets gestuit hebben tijdens je val ...
Greetz 2302.
Eventjes topic opnieuw lezen, het staat er in geuren en kleuren inHLE 2302 schreef:Waar ben je eigenlijk tegengevallen dan Fles ?
Greetz 2302.

Er staat enkel dat bij smerig is terecht gekomen ... wat je moet zo'n zware verwondingen wel kunt verwachten, maar tegen wat dan, zo een stome stang om je vast te nemen ?Patrick schreef:Eventjes topic opnieuw lezen, het staat er in geuren en kleuren inHLE 2302 schreef:Waar ben je eigenlijk tegengevallen dan Fles ?
Greetz 2302.
Greetz 2302.
Ik ken iemand met twee half geplette wervels die gewoon "recht" op zijn gat gevallen is in een zwembad.. het was wel een klap want ik stond er naast...HLE 2302 schreef:Er staat enkel dat bij smerig is terecht gekomen ... wat je moet zo'n zware verwondingen wel kunt verwachten, maar tegen wat dan, zo een stome stang om je vast te nemen ?Patrick schreef:Eventjes topic opnieuw lezen, het staat er in geuren en kleuren inHLE 2302 schreef:Waar ben je eigenlijk tegengevallen dan Fles ?
Greetz 2302.
.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide