Geplaatst: 07 jun 2006, 17:11
tja TBL is er al he weliswaar TBL 1 die op verschillende lijnen zit, maar ni op alle seinen, evenmin op alle materieel
Wordt dat dan de IC OSteven schreef:die snelle verbinding naast de IC A is zoal al voorzien normaal, dus komt het enkel nog neer om een doortrekking te doen naar maastricht of niet he
Awel, gelijk in Basel, hé!NSNMBS schreef:Haha Maastricht gaat dan 2 afdelingen krijgen?![]()
Maastricht NS en
Maastricht SNCB?
de letter zullen we misschien eind dit jaar wel kennenJonathan schreef:Wordt dat dan de IC OSteven schreef:die snelle verbinding naast de IC A is zoal al voorzien normaal, dus komt het enkel nog neer om een doortrekking te doen naar maastricht of niet he
Wat wel jammer zou zijn, want er zijn toch wel wat mensen die uit Nederland naar Leuven komen, o.a. redelijk wat Nederlandse studenten.Trainspotterke schreef:Awel, gelijk in Basel, hé!NSNMBS schreef:Haha Maastricht gaat dan 2 afdelingen krijgen?![]()
Maastricht NS en
Maastricht SNCB?Je hebt daar ook Basel SBB en Basel SNCF.
Volgens BTTB zou deze tweede snelle IC tussen Brussel en Luik, en verder naar Maastricht zelfs niet in Leuven stoppen, net zoals de ene P-trein van Luik naar Brussel op weekdagen!
Volgens mij wordt er omgeschakeld bij Maastricht Randwijck, maar ik ben ook niet helemaal zeker. Ten zuiden daarvan komen in ieder geval geen Nederlandse treinen meer.SIMPY.be schreef:Neen, vanaf de gens is die 1500V
En die studenten komen meestal op zondagavond naar Leuven, dat is maar eens per week. Voor de rest zitten ze "op kot".Ruben schreef:Wat wel jammer zou zijn, want er zijn toch wel wat mensen die uit Nederland naar Leuven komen, o.a. redelijk wat Nederlandse studenten.Trainspotterke schreef:Awel, gelijk in Basel, hé!NSNMBS schreef:Haha Maastricht gaat dan 2 afdelingen krijgen?![]()
Maastricht NS en
Maastricht SNCB?Je hebt daar ook Basel SBB en Basel SNCF.
Volgens BTTB zou deze tweede snelle IC tussen Brussel en Luik, en verder naar Maastricht zelfs niet in Leuven stoppen, net zoals de ene P-trein van Luik naar Brussel op weekdagen!
Echt, zo eenvoudig is het niet, zie maar de verschillen tussen T11 en T21Wover schreef:gewoon dubbel zoveel stroom uit den draad halen en dan is da toch opgelost