Maar reizigers van verder dan Leuven kunnen dan wel niet naar Blankberge reizen... (Of moeten een uur wachten in Brugge) Ik gok dat er in Brugge dan toch nog een pendeltrein moet klaarstaan. Railtime vertelt trouwens dat hij toch gesplitst werd.Lukas schreef:Hoi,
Afgelopen zaterdag stond er in Leuven een Extra trein naar Brussel en Blankenberge.Het uur waarop deze trein vertrok was 10u59 en de trein was samengesteld uit HLE 2730+M6 rijtuigen.De reguliere IC E reed volledig door naar Knokke.Persoonlijk vind ik dit een goede oplossing omdat men dan geen ontkoppeling moet doen in Brugge.
Lukas
EXT 18531 van Schaarbeek naar Oostende
Re: EXT 18531 van Schaarbeek naar Oostende
Re: EXT 18531 van Schaarbeek naar Oostende
Steven schreef:hehe tja ik kan er hier wel een deel zetten maar het is wel een feit dat niet alle materiaaltypes toekomen met 1 grafiek.
zo hebben de breaks al zeker drie grafieken =MB, MD en MF
MS96 = MI, MJ, MH
MS75= 800 = MA
MS86 = sprinter = MX, .... (dacht dat sprinters ook twee grafieken hadden maar ben niet zeker)
MS 66 = klassiekjes = MT, MO, MQ, ........... (ken ze niet allemaal van buiten)
bij loks heb je meestal A en B grafieken (meestal is dat het onderscheid reizigers goederen
A1 = 21
A7 = 27
A9 = 11
A8 = 13
om al dat te noemen wat ik zelf ken maar is dus verre van volledig.
De 96'ers zijn inderdaad MI, MJ en MH, waarbij
MJ = 501-524 (MKMA)
MI = 525-570 (FHSW)
MH = 441-490 (FSDW)
Klassiekjes zijn MO + MQ van FKR, MR van NKA, MS en MT van GCRA, MV van MKMA e, MW van FSD
MA zijn 800 van GCRA
De breaks MB van FHS, MD van NKAen de MF van FKR
ML zijn M6
MX sprinters van FSR
TA zijn 41'ers van FHS, TC avn GCRA en TN van FKR
Welke nummers bij welke grafieken behoren weet ik niet
de lok's
A0=20
A1=21
A2=22
A3=23
A5=15
A6=26
A7=27
A8=13
A9=11
B3=23
B5=25
B7=27
B8=13
B9=12
C8=30
C9=traxx
D9=16
E8=30
Nu zijn er al heel wat gekend he
