@jan_olieslagers : I.v.m. de slagbomen, ik had enkel het SDP traject even voor ogen.
@stoomlok & jan_olieslagers : Stel dat SDP de pendeldienst zou verzorgen, dan zal men de MW4302 zwaar belasten in haar oude dagen, zeker als er extra zitplaatsen zouden nodig zijn d.m.v. een bijwagen, vergeet niet dat een 43 slechts 1 aangedreven as heeft voor het hele voertuigen.
Andere voertuigen voor z'n pendeldienst heeft men niet opvoorraad !

? ? ? Pendeltrein Dendermonde - Puurs ? ? ?
Daarbij komt nog het personeel dat men nodig heeft, 2 man ( m/v ), en alle medewerkers zijn vrijwilligers en hebben buiten hun hobby ook nog werk of school.
En om aparte "goedkope" kaartjes te verkopen zou opzich niet slecht zijn, mits het voor het traject Dendermonde - Puurs zou gaan, maar de gewone reiziger wenst voor 1 treinrit geen 2 verschillende kaartjes te moeten aanschaffen, hier in Holland heeft men alweer een klein probleem gezien er meedere vervoerders rijden zoals Veolia, Syntus e.d., met sommige kaartjes van de ene vervoerder mag je weer niet met een andere vervoerder mee, dus weer opnieuw een kaartje kopen, 1 simpel tarief waarmee je met alle vervoerders mee kunt is beter.
De e.v.t. inkomsten kunnen natuurlijk in enkele van hun projecten gestopt worden, MAAR, het lopend onderhouden aan de baan, het e.v.t. materieel dat de pendeldienst uitvoerd zullen waarschijnlijk meer kosten als de opbrengsten.
En een gemengde exploitatie lijkt mij in praktijk niet echt handig !
Persoonlijk zou ik een buslijn langs het traject lijn 52 laten lopen, waar b.v. gratis vervoer tijdens de spitsuren wordt aangeboden, een kleine reden om het blik-op-wielen eens te laten staan
Groetjes uit Rotterdam,
Cor