Pagina 2 van 2

Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen

Geplaatst: 07 okt 2010, 14:12
door celtjan
Altijd al graag met de Corail-rijtuigen meegereist.
Al vanaf de periode van vóór de komst van de HST's (Brussel-Parijs & Grandes Lignes in Frankrijk).
Deze zomer nog op de lijn in de Baai van de Somme & Pas de Calais (al kunnen deze toch stillekes aan toch een opsmukbeurt gebruiken)

Ik reis liever in dergelijke rijtuigen dan in deze van de TGV/Thalys/€-star... . Trager, maar dan is dit dan ook als 'toerist'.

Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen

Geplaatst: 21 jul 2011, 11:19
door Terminus
De Luxemburg-Blankenberge Express rijdt dit jaar blijkbaar zonder Luxemburgse Corails (maar met I6a en Wegmann-rijtuigen). Zouden ze eindelijk verkocht zijn?

Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen

Geplaatst: 03 aug 2011, 02:07
door kars
En kwam zondag 31 juli op tijd (18.17u) door Brugge-Sint-Pieters richting Luxemburg, zie hier de foto. Tractie was de CFL 3014.

Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen

Geplaatst: 03 aug 2011, 10:50
door Accelerat
Hebben al die Wegmannen tegenwoordig weer een olijfgroene kleurstelling?

Re: CFL verkoopt zijn internationale rijtuigen

Geplaatst: 04 aug 2011, 10:07
door Mark7758
Die groene wegmanns zijn museumrijtuigen van de CFL. (Alleen museumritten of bijzondere ritten. En ja dan is materieel tekort dus ook iets bijzonders)