Pagina 2 van 2
Re: Spoorvernieuwing
Geplaatst: 25 mei 2010, 18:42
door Hogersluys
Hoe zit het eigenlijk met de bochten. Weet dat machien dat de bielsen dan iets schuin moet liggen of wordt dat manueel gedaan?
Re: Spoorvernieuwing
Geplaatst: 25 mei 2010, 19:19
door dentheo
De machine die de dwarsliggers vervangt let niet op de ligging, achter zijn rug is het een "drama".
Een onderstopper zorgt voor de juiste ligging tov referentiepunten.
Re: Spoorvernieuwing
Geplaatst: 26 mei 2010, 23:09
door Ydv87
dentheo schreef:De machine die de dwarsliggers vervangt let niet op de ligging, achter zijn rug is het een "drama".
Na de P93 vernieuwingstrein valt dit drama nog goed mee!

Na het passeren van de ziftrein is dit pas een 'ramp' (meer een kongospoor)

groetjes,
Yannick
Re: Spoorvernieuwing
Geplaatst: 09 jun 2010, 00:21
door Pendelaar
Mmmm, ze mogen ook eens langskomen op L26. Daar ligt menig meter spoor krom met hevig schudden als gevolg. Dit ondanks dat de dwarsliggers voor een groot stuk al in beton zijn uitgevoerd.
Ik vermoed dat de zware goederentreinen hiervoor verantwoordelijk zijn.
Re: Spoorvernieuwing
Geplaatst: 09 jun 2010, 00:23
door Steven
zelfs op de beste sporen zal een sprinter blijven schudden op L26, die bakken weten gewoon niet beter dan schudden voor de dood.