Het wordt hoog tijd inderdaad. Eindelijk weer plaats op trein 529.break-driver schreef:zoals jullie gelukkig al weten is dat binnen 2 kleine weken de zomervakantie begint!
Groetjes,
Rian
Het wordt hoog tijd inderdaad. Eindelijk weer plaats op trein 529.break-driver schreef:zoals jullie gelukkig al weten is dat binnen 2 kleine weken de zomervakantie begint!
het komt er gewoon op aan ze niet mee te zeulen naar een spoorlijn, als het haar niet boeit dring haardat danvooral niet op.NSNMBS schreef:Voor mij is dat ook een probleem zeg. Soms sla ik wel iemand aan de haak. Maar als die van mijn hobby weten, hoo maar hoor..Trainspotterke schreef: - een lief zoeken!![]()
![]()
NSNMBS is het zat op single te zijn![]()
Ge zijt nog vergeten om naar de modelspoorclub te komenTrainspotterke schreef:- twee weken tennisles geven
- fietsen tussendoor
- eens aan een modelbaan beginnen
- tennistornooien spelen
- een lief zoeken!![]()
- een week Oostduinkerke
- twee weken garsong spelen op het gastronomisch tornooi van onze tennisclub
- driedaagd tentenkamp van onze tennisclub in goede banen leiden
- tussendoor de mannen van SCM nog wat gaan lastigvallen
- in september waarschijnlijk nog eens weg met vrienden
- heel de vakantie door eens afspreken met geïnteresseerde mensen om te gaan spotten partout dans la Belgique, mais probablement aussi dans l'Allemagne ou le Luxembourg (excuseer, juist mondeling Frans gehad!)
Euh, iemand zin om volgende week eens te gaan spotten?
groot gelijk wat die jeans betreft, wat kaarten betreft heb ik een vrij actuele liggen, zover da mogelijk is om actueel te zijn natuurlijk, maar zeker nog in degelijke staatgroentje schreef:Ik heb nog ergens een kaart van Bergell liggen, natuurlijk niet meer in de beste staat...
Schitterende streek, zeker en vast. En tip: niet teveel jeans meenemen, te warm als het echt heet begint te worden, en die stof slurpt massa's water op bij bijvoorbeeld mist, echt niet aan te raden.
Just, dat ook nog!Bert schreef:Ge zijt nog vergeten om naar de modelspoorclub te komenTrainspotterke schreef:- twee weken tennisles geven
- fietsen tussendoor
- eens aan een modelbaan beginnen
- tennistornooien spelen
- een lief zoeken!![]()
- een week Oostduinkerke
- twee weken garsong spelen op het gastronomisch tornooi van onze tennisclub
- driedaagd tentenkamp van onze tennisclub in goede banen leiden
- tussendoor de mannen van SCM nog wat gaan lastigvallen
- in september waarschijnlijk nog eens weg met vrienden
- heel de vakantie door eens afspreken met geïnteresseerde mensen om te gaan spotten partout dans la Belgique, mais probablement aussi dans l'Allemagne ou le Luxembourg (excuseer, juist mondeling Frans gehad!)
Euh, iemand zin om volgende week eens te gaan spotten?
De Echte ware Jacoba zal geen problemen hebben met je hobby.NSNMBS schreef:Voor mij is dat ook een probleem zeg. Soms sla ik wel iemand aan de haak. Maar als die van mijn hobby weten, hoo maar hoor..Trainspotterke schreef: - een lief zoeken!![]()
![]()
NSNMBS is het zat op single te zijn![]()
Kwijl-KwijlSteven schreef:zaaaaaaaaaaaallligBert schreef: 3-11 augustus berghuttentocht rond Bergell in Zwitserlandals je er nog nooit geweest bent moet je mij maar is om foto's of info vragen, ken de vallei vrijwel uit men broekzak
geniet er van, het is er zalig om rond te trekken