TBbart schreef:break-driver schreef:srry ze, maar ik weet nie echt wat er zo speciaal is aan een frontfoto in op een plaats waar het stikt van de stationsoverkaping... ?
ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken
srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening

wie deze foto ook genomen heeft break-driver... ik vind deze foto echt wel goed... en die perronoverkapping stoort niet... ik ga ook af en toe spotten op't perron... als je altijd maar foto's vanop de lijnen ziet vraag ik me op den duur af of er nogwel stations zijn...
Ik deel deze mening. Het is niet omdat je zelf andere foto's neemt, dat je een ander zijn werk moet afbreken he... Ik zou dat trouwens niet zo graag als eerste reactie krijgen nadat ik pas (op vraag van het forum) mijn eerste foto op het forum gepost heb. Je bent natuurlijk niet verplicht om de foto mooi te vinden, maar ik vond het nogal grof (misschien zelfs arrogant) overkomen toen ik het bericht van break-driver voor het eerst las. Misschien was het niet zo bedoeld, maar het kwam bij mij, en dus misschien ook bij timv, wel zo over.
@ timv: laat je niet ontmoedigen door negatieve reacties, je ziet dat er ook al verschillende mensen zijn die het wél goed vinden. Doe gewoon voort met wat jíj mooi vindt en met wat jíj graag doet. Uit je (verdwenen?) reactie blijkt dat je het zelf ook een goede foto vond, trek er dan maar nog veel zo!
@ de anti-station-pro-lijnmensen: probeer de volgende keer dat je langs een lijn gaat spotten maar eens twee breaks naast elkaar te fotograferen.

De eerste die hier zijn geslaagde foto post, is verzekerd van eeuwige roem op dit forum.
Gegroet