wie

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
TBbart

Bericht door TBbart »

break-driver schreef:srry ze, maar ik weet nie echt wat er zo speciaal is aan een frontfoto in op een plaats waar het stikt van de stationsoverkaping... ?

ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken

srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening :oops:
wie deze foto ook genomen heeft break-driver... ik vind deze foto echt wel goed... en die perronoverkapping stoort niet... ik ga ook af en toe spotten op't perron... als je altijd maar foto's vanop de lijnen ziet vraag ik me op den duur af of er nogwel stations zijn... maar Break-driver ik versta uw uitspraak wel... in wervik passeren er maar hoofdzakelijk breakskes, logisch dat ge er wat negatief over begint te doen :lol:
Ruben

Bericht door Ruben »

TBbart schreef:
break-driver schreef:srry ze, maar ik weet nie echt wat er zo speciaal is aan een frontfoto in op een plaats waar het stikt van de stationsoverkaping... ?

ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken

srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening :oops:
wie deze foto ook genomen heeft break-driver... ik vind deze foto echt wel goed... en die perronoverkapping stoort niet... ik ga ook af en toe spotten op't perron... als je altijd maar foto's vanop de lijnen ziet vraag ik me op den duur af of er nogwel stations zijn...
Ik deel deze mening. Het is niet omdat je zelf andere foto's neemt, dat je een ander zijn werk moet afbreken he... Ik zou dat trouwens niet zo graag als eerste reactie krijgen nadat ik pas (op vraag van het forum) mijn eerste foto op het forum gepost heb. Je bent natuurlijk niet verplicht om de foto mooi te vinden, maar ik vond het nogal grof (misschien zelfs arrogant) overkomen toen ik het bericht van break-driver voor het eerst las. Misschien was het niet zo bedoeld, maar het kwam bij mij, en dus misschien ook bij timv, wel zo over.

@ timv: laat je niet ontmoedigen door negatieve reacties, je ziet dat er ook al verschillende mensen zijn die het wél goed vinden. Doe gewoon voort met wat jíj mooi vindt en met wat jíj graag doet. Uit je (verdwenen?) reactie blijkt dat je het zelf ook een goede foto vond, trek er dan maar nog veel zo! :wink:

@ de anti-station-pro-lijnmensen: probeer de volgende keer dat je langs een lijn gaat spotten maar eens twee breaks naast elkaar te fotograferen. :twisted: De eerste die hier zijn geslaagde foto post, is verzekerd van eeuwige roem op dit forum. 8)

Gegroet
timv

Bericht door timv »

Hoi @Ruben.

Ik vindt het zelf een zeer geslaagde foto.
Ik belangrijkste is dat ik kan genieten van mijn hobby, zonder al die negatieve commentaar van @BREAK-DRIVER.
@Ruben hartelijk bedankt voor je positieve reactie.

Met vriendelijke groet
Van Rooy Tim
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Allemaal naar Brussel-Zuid of Brussel-Noord gaan staan op kop van het perron! :twisted:
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

timv schreef:Hoi @Ruben.

Ik vindt het zelf een zeer geslaagde foto.
Ik belangrijkste is dat ik kan genieten van mijn hobby, zonder al die negatieve commentaar.
Gelijk heb je.
Laat je niet kisten door criticasters (die er eigenlijk ook wel een beetje moeten zijn).
Vond de foto ook wel best te pruimen. 8)
enrico

Bericht door enrico »

ik spot ook wel eens in een station bv: antw berchem of bru-zuid, gent enz
timv

Bericht door timv »

ik heb vandaag toen ik stond te wachten op de MW41 naar Leopoldsburg, DE 6302 van DLC met een goederentrein gefotografeerd richting Montzen in Hasselt. S'middags zijn er enorm veel goederentreinpieken in Hasselt, vooral tussen 12:00 & 14:00 op weekdagen :) .
5307

Bericht door 5307 »

das toch veel mooier, niet dat ingesloten gevoel van de stationskappen
Concurrent

Bericht door Concurrent »

break-driver schreef:das toch veel mooier, niet dat ingesloten gevoel van de stationskappen
Nu hoor ik eens commentaar naar m'n hart se :P
5307

Bericht door 5307 »

jaja, ist omdat het een class66 is ? :wink:

nee, maar dat zie ik liever als foto
5941

Bericht door 5941 »

niks tegen class 66

ik vind ze mooi

heb bijna alle liverei bij die van noorwegen en Zweden en van england
timv

Bericht door timv »

Hoi.

Deze morgend toen ik in Schulen stond te wachten op mijn lijnbus, heb ik even de gelegenheid gehad om 2 uren te treinspotten in het station van Schulen :) . Ik heb een fraaie opname hieronder bij dit bericht bijgevoegd, van gemoderniseerd klassiek stel 771 met de L-trein Hasselt - Leuven.
timv

Bericht door timv »

Net even voor de L-trein Hasselt - Leuven met gemoderniseerd klassiek stel 771, kwam deze lokale goederentrein voorbijgereden uit de richting Diest in het station van Schulen.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

timv schreef:Deze morgend toen ik in Schulen stond te wachten op mijn lijnbus, heb ik even de gelegenheid gehad om 2 uren te treinspotten in het station van Schulen :) .
Amai, de bussen van De Lijn zijn tegenwoordig ook niet meer zo op tijd als vroeger, hé! :lol: :lol: :lol: :P

Mooie foto's, vooral het contrast tussen een gloednieuwe 77 en zo'n oude goederenwagen die waarschijnlijk nog het stoomtijdperk meegemaakt heeft! :P
timv

Bericht door timv »

De Lijn rijdt in Limburg eerder te laat dan te vroeg :D
Plaats reactie