Hoi,
Ik ben vandaag naar de seinhuizen van Leuven en Brussel Zuid geweest en ik vond het zeer interessant.Nu pas besef ik wat er allemaal bij komt kijken om een trein te laten rijden.Het personeel was overigens zeer vriendelijk.Ik hoop dat de B Holding volgend jaar eens de deuren van hun werkplaatsen openzet.
Lukas
Open Bedrijvendag 03-10-2010
Re: Open Bedrijvendag 03-10-2010
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Ik ben gaan kijken in DendermondeLukas schreef:Hoi,
Ik ben vandaag naar de seinhuizen van Leuven en Brussel Zuid geweest en ik vond het zeer interessant.Nu pas besef ik wat er allemaal bij komt kijken om een trein te laten rijden.Het personeel was overigens zeer vriendelijk.Ik hoop dat de B Holding volgend jaar eens de deuren van hun werkplaatsen openzet.
Lukas
Hier een kort verslagje.
Een aantal 23-ers met M4:
Ik weet niet of ik foto's van het personeel mag plaatsen, dus heb ik de foto bewerkt:
Groetjes

Ik kon spijtig genoeg niet gaan. Ik was zelf aan het werk in de Midi.
Misschien komt er nog eens een rondleiding voor het personeel? Ik zou dat zeker zeer interessant vinden. Aan de loketten krijgen we soms vragen waarop we helemaal geen antwoord kunnen geven. En dan kijken ze je aan : "werkt die bij de spoorwegen?? die kent er ook nie veel van".
Tja, elk zijne stiel zekers....
Misschien komt er nog eens een rondleiding voor het personeel? Ik zou dat zeker zeer interessant vinden. Aan de loketten krijgen we soms vragen waarop we helemaal geen antwoord kunnen geven. En dan kijken ze je aan : "werkt die bij de spoorwegen?? die kent er ook nie veel van".
Tja, elk zijne stiel zekers....

Uit jullie foto's is op te maken dat Berchem een oud kot is en Dendermonde redelijk recent.
Ik was die dag in Aarschot.
Proper, netjes, mooi zicht op de treinen...
Ik was die dag in Aarschot.
Proper, netjes, mooi zicht op de treinen...
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
In dendermonde is men volop bezig met het nieuwe seinhuis, de seinen naast de lijnen is men ook aan het vernieuwen en eens dat alles klaar is zullen ze verhuizen naar het nieuwe gebouw dat opgetrokken is kant gent langs de lijn 53.