Problemen op lijn 16, 27/09/2010

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bibke

Re: Problemen op lijn 16, 27/09/2010

Bericht door Bibke »

260689 schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat iemand die de nederlandse taal in bezit is.
Welk Nederlands is dit :?: :lol:
Bibke

Bericht door Bibke »

Bibke schreef:
260689 schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat iemand die de nederlandse taal in bezit is.
Welk Nederlands is dit :?: :lol:
Sorry maat, ik kon het niet laten.
ronny

Bericht door ronny »

260689 schreef: @ Ronny, hoe vond je de communicatie zowel in Berchem al in de trein zelf naar de reizigers toe?
Te Berchem was mijn eerste indruk dat er wat mis was tussen Lier en Herentals omdat op het infoscherm geen info stond achter Aarschot. Beneden op het infoscherm stond de normale tekst over vooraan instappen voor de diverse plaatsen waar er aan het perron gewerkt wordt.
Ik hoorde de melding over een gaslek te Lier maar niet over de exacte plaats van het gaslek (voor het station van Lier of op L15 of L16) . Ik vond het dus vreemd dat de L(P)-trein van 16u14 naar Herentals met ongeveer 5 minuten vertraging vertrok naar Lier. Dat de trein naar Neerpelt van 16u19 ook vertraging had heb ik niet horen omroepen. Anders zouden wellicht een aantal mensen voor Herentals deze trein tot Lier genomen hebben.
Waarom werd er ook niet gestopt te Mortsel ? Dan hadden ook een aantal mensen van de Gevaert kunnen meerijden. De trein reed toch achter de stoptrein zodat deze geen snelheid kon maken. Te Kontich ging de trein naar spoor 5 zodat ik dacht dat hij daar naar Lier ging rijden.

In de trein was de communicatie zeer goed. Er waren 2 tbg's (?) aan boord. De mannelijke tbg heeft te Berchem omgeroepen, de vrouwelijke tbg is door de trein gegaan en vroeg of er nog iemand vragen had.
Plaats reactie