nmbs fluovestjes
- trainfreak
- trainfreak
het gaat em ni om te verwarren, maar om aandacht te trekken als het iets meer oranje is trekt het zeker meer aandacht. tenzij je kleurenblind bent moet u dit toch ook al opgevallen zijn, is een kleur die meer aandacht trekt zowel bij dag als nachtFrank schreef:Ik dacht dat geel net het voordeel had om niet verward te worden met rood? Oranje lijkt echter veel meer op rood.
- e49memling
Oranje is onverstandig, zou ik zeggen.
Als je in de verte iets rood-achtig ziet weet je wat je moet doen, en mag je niet twijfelen, een kleur te veel naar rood toe, werkt -volgens mij- vergissingen in de hand.
Bij een gele kleur (gele vlag bijvoorbeeld) weet je al, dat je pas later een beperking krijgt( v>40).
Als je in de verte iets rood-achtig ziet weet je wat je moet doen, en mag je niet twijfelen, een kleur te veel naar rood toe, werkt -volgens mij- vergissingen in de hand.
Bij een gele kleur (gele vlag bijvoorbeeld) weet je al, dat je pas later een beperking krijgt( v>40).
Hallo,
Ik blijf er bij dat die gele vestjes voor spotters larie zijn. Ze geven een vals gevoel van veiligheid, geven iets legaals aan onvoorzichtigheid. Ik blijf spotten zonder vestje en op een verstandige plaats. Dan breng ik geen enkele TB aan het schrikken en breng ik ook mijn eigen leven niet in gevaar.
Ik blijf er bij dat die gele vestjes voor spotters larie zijn. Ze geven een vals gevoel van veiligheid, geven iets legaals aan onvoorzichtigheid. Ik blijf spotten zonder vestje en op een verstandige plaats. Dan breng ik geen enkele TB aan het schrikken en breng ik ook mijn eigen leven niet in gevaar.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Inderdaad. Als ik zie hoe men af en toe in België foto's staat te maken... Vooral bij L24 is wel is zo'n stelletje dat denkt dat het overal tussen de sporen kan gaan staan... Levensgevaarlijk, als ik de machinist zou zijn van een trein die daar langs komt, zou ik er alles aan doen om die foto te verzieken.
wat een paar kwieten doen mag je ni veralgemenen hoor, maar dit gezegd zijn zijn het idd die paar kwieten die dergelijk idiote risico's nemen om die ene banale foto, meestal is het zo da diezelfde kwieten voor 100% van hun tijd die fouten blijven maken, zie naar zigzaggers tussen overwegen. 1 troost als er 1 keer iets verkeerd gaat met die gasten zullen ze het zelden zelf kunnen navertellenSander schreef:Inderdaad. Als ik zie hoe men af en toe in België foto's staat te maken... Vooral bij L24 is wel is zo'n stelletje dat denkt dat het overal tussen de sporen kan gaan staan... Levensgevaarlijk, als ik de machinist zou zijn van een trein die daar langs komt, zou ik er alles aan doen om die foto te verzieken.
het is ni roodachtig he het gaat naar fluo oranje op dat toch nog totaal iets anders is dan roode49memling schreef:Oranje is onverstandig, zou ik zeggen.