Geplaatst: 06 jul 2006, 19:31
De 1191
grtz
grtz
Omdat er redelijk weinig zijn en ze dus per loc veel kilometers moeten doen en zwaar belast worden dusJerommeke schreef:Waarom gaat die reeks 11 zo vaak stuk?
omdat er (jammer da ik het zeg) prutser zijn onder de bestuurders en die locs mishandelen. maar het ga hier om de foto, dus terug on topic pleaseJerommeke schreef:Waarom gaat die reeks 11 zo vaak stuk?

Mag ik nog even snel reageren? Ja? Danku.Steven schreef:omdat er (jammer da ik het zeg) prutser zijn onder de bestuurders en die locs mishandelen. maar het ga hier om de foto, dus terug on topic please
Copyright: Paul Grossaux[/list]da bedoelde ik juist da die omzetters kuren verkopen door het onjuist behandelen , met dank aan enkel collega bestuurders prutsers eerste klas, de 1193 waar zou die moeten zijn? lol die bestaat niSander schreef:Mag ik nog even snel reageren? Ja? Danku.Steven schreef:omdat er (jammer da ik het zeg) prutser zijn onder de bestuurders en die locs mishandelen. maar het ga hier om de foto, dus terug on topic please
Uh, de omzetters van de 11.8 schijnen ook zo vaak als maar mogelijk is kuren te vertonen.
(enne, waar is de 1193 gebleven?)

Die kun je fotograferen in Oostende, waar hij leterlijk en figuurlijk nog altijd staat te blinkenTrainspotterke schreef: Iemand de 1204?
