Ik reis vaak genoeg in eerste klasse op een L-trein. Op een stoptrein zit je toch ook al tamelijk snel een half uur of langer, en dan is het verschil soms nog wel de moeite. Al is dat vooral omdat L-treinen tegenwoordig nog voornamelijk met klassiekjes gedaan worden, en met name de rode klassiekjes een prachtige eerste klasse hebben. Ik neem aan dat in de Desiro's de 1ste klasse weinig zal voorstellen.TrainzDr3ver schreef:Ik denk niet dat de meeste mensen op L-treinen (als ze daar wel op gaan rijden is de grote vraag) met eerste klasse willen reizen
30-03-2011 Noorderkempen |Desiro
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro
Grappig om te zien dat dit stel dezelfde is als het stel dat tijdens InnoTrans stond opgesteld:

Siemens Desiro ML for SNCB
Hier een 360-view van het interieur: 360cities

Siemens Desiro ML for SNCB
Hier een 360-view van het interieur: 360cities
Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro
Op een van de deuren hing een A4tje met de melding "Diese Seite Florisdorf", dus ik denk dat het ook deze was in de Klimakammer Wenen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide