Pagina 2 van 2

Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro

Geplaatst: 03 apr 2011, 09:55
door Dieselfreak
TrainzDr3ver schreef:Ik denk niet dat de meeste mensen op L-treinen (als ze daar wel op gaan rijden is de grote vraag :lol: ) met eerste klasse willen reizen
Ik reis vaak genoeg in eerste klasse op een L-trein. Op een stoptrein zit je toch ook al tamelijk snel een half uur of langer, en dan is het verschil soms nog wel de moeite. Al is dat vooral omdat L-treinen tegenwoordig nog voornamelijk met klassiekjes gedaan worden, en met name de rode klassiekjes een prachtige eerste klasse hebben. Ik neem aan dat in de Desiro's de 1ste klasse weinig zal voorstellen.

Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro

Geplaatst: 11 apr 2011, 04:32
door AlexNL
Grappig om te zien dat dit stel dezelfde is als het stel dat tijdens InnoTrans stond opgesteld:
Afbeelding
Siemens Desiro ML for SNCB

Hier een 360-view van het interieur: 360cities

Re: 30-03-2011 Noorderkempen |Desiro

Geplaatst: 11 apr 2011, 10:07
door dentheo
Op een van de deuren hing een A4tje met de melding "Diese Seite Florisdorf", dus ik denk dat het ook deze was in de Klimakammer Wenen.