Geplaatst: 05 jul 2006, 23:50
en die ene kabel ligt dan ook in de M6en ?
yep zowel in M6 als in i11Shrek schreef:en die ene kabel ligt dan ook in de M6en ?
neen omdat een i11 stuurrijtuig niet voorzien is om de elektronica van een 27 te bevelen, die herkend die gewoonweg niet. de M6 stuurijtuigen zouden hier echter wel moeten van voorzien zijnShrek schreef:dus de 27-mux kan ook met I11-stuurstanden rijden?
idd dat is mogelijk omdat de rijtuigen zelf enkel de info moeten doorgeven, ze verwerken zelf niets, zo is het ook mogelijk omJoris schreef:hallo,
Maar 27 MUX+I11+27 MUX is dus wel mogelijk veronderstel ik.
Groeten,
Joris De Mol
neen want op da moment stond de 2de 13 aanwezig in de samenstelling niet in dienst, het stukje losse rit ervoor hebben we dat gedaanShrek schreef:beatrix plakte toch ni vanachter in het rijtuig?
da is te zien op welke plaats he, vanuit gent st pieters richting brussel ga da vlotter dan van luik richting brussel zuid vertrekken, daar op da hellend vlakWover schreef:Kzie u al zo'n raceke houden, 0-100 in ... seconden (met 6 rijtuigen en 2 13'en zal dat toch ook niet veel meer als 20 seconden zijn denk ik?)
Richting Brussel gaat dat toch naar benedenSteven schreef:da is te zien op welke plaats he, vanuit gent st pieters richting brussel ga da vlotter dan van luik richting brussel zuid vertrekken, daar op da hellend vlakWover schreef:Kzie u al zo'n raceke houden, 0-100 in ... seconden (met 6 rijtuigen en 2 13'en zal dat toch ook niet veel meer als 20 seconden zijn denk ik?)![]()
hellingen worden altijd in promille uitgedruk, dus per duizend, niet per 100 kortwe 11/1000 = 1,1%Wover schreef:Achzo,
In Leuven staat er anders ook zo'n bord, onder een sein
Eerst dus het sein, dan eronder een bord "TBL" en daaronder een hellingsbord met "i<11" ofzoiets.
Dus ik nam aan dat dat een helling van 11% zou zijn, maar da's misschien wat overdreven