Pagina 2 van 2
Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming
Geplaatst: 07 dec 2011, 08:43
door pietje
Kristofke schreef:Ik heb persoonlijk weinig problemen met antwoorden via post. Ik vind dat iets extra hebben.
Extra nutteloze kosten?
De juiste manier is volgens mij antwoorden zoals je wordt aangesproken: e-mail, telefoon, post, sociale media,...
Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming
Geplaatst: 07 dec 2011, 13:23
door groentje
Het zou me niet verbazen mocht het zelfs geen stilzwijgende afspraak zijn, maar ergens in een of andere wet staan. Zoals je ook alleen je contract kan opzeggen met een aangetekende zending (schrikt tegelijkertijd heel wat mensen af, da's ook mooi meegenomen).
Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming
Geplaatst: 07 dec 2011, 23:31
door rvdborgt
Adler schreef:Bibke schreef:Jeroen schreef:Trouwens, mijn klacht werd via mail ingediend maar ik heb wel via de post een antwoord gekregen. Niet echt ecologisch maar dat is een detail...
Maar dat zegt veel over het feit dat DEN NMBS onvoldoende is meegegaan met de hedendaagse evolutie(s).
Dat is niet enkel bij de NMBS het geval.
Ik heb ook al vaak genoeg via e-mail een reactie van de NMBS-klantenservice gekregen. Trek nu niet meteen conclusies uit 1 geval...
Groetjes,
Rian