Ja, dat wel Joris.
Maar het probleem is dat er nu veel (Vlaamse) vrijwillligers gaan afhaken vanwege de afstand.
Waaronder ikzelf ook zal behoren.
TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Geen idee en ik weet ook niet waar TUC-Rail naar toe gaat.J_Vandereycken schreef:De holding moet er ook weg. Waar gaan die naar toe?
Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Anderzijds is het wel logisch dat iedereen daar weg moet uit dat gebouw, veel afbraak werk zal er ni aan zijn, de boel begint links en rechts zo al naar beneden te komen
T'is nog net geen spoed evacuatie

T'is nog net geen spoed evacuatie

Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Er zijn echter weinig alternatieven te vinden op zo'n centrale plek. Vanuit heel het land is Schaarbeek nog wel bereikbaar, maar St-Ghislain... Zelfs Franse vrijwilligers uit Valenciennes of Rijsel geraken er makkelijker dan een Luxemburger of een Limburger. Spijtig genoeg zijn er daar geen massa's van.
Ik mocht overigens mijn ODB en abonnementskaart vrijdag ontvangen, waarvoor dank. Een heel interessant document, rijtuigen zijn te vaak onderbelicht.
Ik mocht overigens mijn ODB en abonnementskaart vrijdag ontvangen, waarvoor dank. Een heel interessant document, rijtuigen zijn te vaak onderbelicht.
Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Awel, ik kon me niet inbeelden dat het me zo zou interesseren nu dat ik dat artikel aan het lezen ben.groentje schreef:Ik mocht overigens mijn ODB en abonnementskaart vrijdag ontvangen, waarvoor dank. Een heel interessant document, rijtuigen zijn te vaak onderbelicht.
Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Hallo,
Ola, rijtuigen in ODB, klinkt interessant ja! Want, daar krijg je inderdaad te weinig info over... (met als gevolg bvb dat weinig mensen I6 en I10 uit elkaar kunnen houden)
Over FSR: Zou een oplossing niet kunnen zijn dat men dan een kleine "sattelietpost" zoekt in Vlaanderen? Als men veel vrijwilligers dreigt te verliezen, loont dat misschien de moeite? En daarmee bedoel ik, ergens een plaats in de Vlaanders waar ruimte is om 1 loc te restaureren, neemt relatief gezien niet zo veel plaats in denk ik, en daar zijn enkele vrijwilligers wel een paar jaar zoet mee, zodat er ook geen enorme kosten van verplaatsing van het materieel zijn denk ik dan...
Groeten,
Joris De Mol
Ola, rijtuigen in ODB, klinkt interessant ja! Want, daar krijg je inderdaad te weinig info over... (met als gevolg bvb dat weinig mensen I6 en I10 uit elkaar kunnen houden)
Over FSR: Zou een oplossing niet kunnen zijn dat men dan een kleine "sattelietpost" zoekt in Vlaanderen? Als men veel vrijwilligers dreigt te verliezen, loont dat misschien de moeite? En daarmee bedoel ik, ergens een plaats in de Vlaanders waar ruimte is om 1 loc te restaureren, neemt relatief gezien niet zo veel plaats in denk ik, en daar zijn enkele vrijwilligers wel een paar jaar zoet mee, zodat er ook geen enorme kosten van verplaatsing van het materieel zijn denk ik dan...
Groeten,
Joris De Mol
Re: TSP: Uw abonnement voor "OP DE BAAN” 2012
Dat zou een oplossing kunnen zijn, Hasselt bv.Joris schreef:Over FSR: Zou een oplossing niet kunnen zijn dat men dan een kleine "sattelietpost" zoekt in Vlaanderen? Als men veel vrijwilligers dreigt te verliezen, loont dat misschien de moeite? En daarmee bedoel ik, ergens een plaats in de Vlaanders waar ruimte is om 1 loc te restaureren, neemt relatief gezien niet zo veel plaats in denk ik, en daar zijn enkele vrijwilligers wel een paar jaar zoet mee, zodat er ook geen enorme kosten van verplaatsing van het materieel zijn denk ik dan...
Groeten,
Joris De Mol
Maar dan ben je met zo weinig dat een werf niet opschiet en bijkomend moet je dan allerlei materieel kopen om de werken te kunnen uit voeren. Het materieel om te onderhouden/restaureren vertegenwoordigt nu al een grote kost want regelmatig moet er nieuw gekocht worden.