Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1
-
Re: Bijeenkomst HGBTF leden.
Ik zie dat railbiken ook nog wel zitten om eerlijk te zijn, als het goed weer is toch 

de weergoden hebben we echter niet in de hand, dat bewijst afgelopen meeting maar al te goed.
-
Haha, dat is waar, al moeten de zomermaanden niet echt zo'n probleem vormen (hoop ik)
-
Aansluitend bij de vraag over “Iedereen Beroemd” heeft deze internationale mild treinzotte bende zijn moment afgelopen zondag in elk geval goed benut. Beter dan in de dagdagelijkse schriftelijke discussies ervaar je dat het allemaal aardige mensen betreft, waarmee je best eens op padentrek kunt gaan inplaats van enkel op mousepad en keyboard elkaar de maat aan te geven.
Stemmen heeft nu geen zin meer, de huidige meeting is afgelopen. Er zal een nieuw onderwerp gestart worden voor een volgende meeting.
Resultaten van de quiz uit afgelopen meeting. In volgorde van de resultaten hebben we op (er zat zelfs een gelijkstand in op de 5de plaats).
1 Terminus
2 Shrek
3 Groentje
4 Retard
5 HLE2302
5 HLE2127
6 Bordensteker
7 Glodenox
1 Terminus
2 Shrek
3 Groentje
4 Retard
5 HLE2302
5 HLE2127
6 Bordensteker
7 Glodenox
Zoals Shrek al zei: de top 3 is volledig Infrabel. Zeg nu nog dat ze bij Infrabel niets van treinen/spoorwegen kennen 

Geen commentaar, ik deed zelf al niet mee als NMBS-erTerminus schreef:Zoals Shrek al zei: de top 3 is volledig Infrabel. Zeg nu nog dat ze bij Infrabel niets van treinen/spoorwegen kennen

Re: Bijeenkomst HGBTF leden 2013/1
Aiai, volgende keer moet beter. Kwestie van de eer van de NMBS'ers hoog in het vaandel te dragen. 

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...