Noorderkempen Brecht !!!!!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Steven »

het probleem is niet de plaats van de defecte trein, maar wel dat andere treinen evenmin zonder etcs de lijn op moeten. dus een grote sectie = 1 grote sectie rit op zicht dat is nu eenmaal de procedure. de bestuurder heeft geen controle op wat hij voor zich gaat zien. dat het seinhuis al dan niet kan volgens is van ondergeschikt belang, eens die bestuurder op de lijn is, is het hij alleen die beslist hij snel hij zal rijden bij rit op zicht met de regels die ik hierboven al vermeld heb.

op lijn 2 zijn maandelijks interventies met de diesel :-)
Wover

Bericht door Wover »

Volgens mij toch wel hoor. Ik heb toch al heel vaak de 62 TVM'ers een trein zien wegslepen :).
Steven

Bericht door Steven »

Wover schreef:Volgens mij toch wel hoor. Ik heb toch al heel vaak de 62 TVM'ers een trein zien wegslepen :).
je zal 62 TBL bedoelen, want met TVM kunnen die niets gaan doen op L2
260689

Bericht door 260689 »

Wover schreef:Volgens mij toch wel hoor. Ik heb toch al heel vaak de 62 TVM'ers een trein zien wegslepen :).
tis 62/63 TBL en niet TVM das ne 55
Wover

Bericht door Wover »

Och, tis allemaal ene pot nat :)
Steven

Bericht door Steven »

Wover schreef:Och, tis allemaal ene pot nat :)

ne hoor tvm en tbl werken op een compleet andere manier.
antwerpen noord tbs

Bericht door antwerpen noord tbs »

Vanaf dinsdag beginnen de traxxen oefenritten op L4. Samenstelling zal dan zijn: Traxx - I11 x3 - Traxx.
Maandag gaat 1 traxx I11-en ophalen in Oostende!
Volgens geruchten zouden deze proef en opleidingsritten moeten beeindigt zijn tegen einde van de maand !! (en dit op uitdrukkelijk vraag van hogerhand en ministerie).
Adler

Bericht door Adler »

antwerpen noord tbs schreef:Volgens geruchten zouden deze proef en opleidingsritten moeten beeindigt zijn tegen einde van de maand !! (en dit op uitdrukkelijk vraag van hogerhand en ministerie).
Blijkbaar wordt de minister het eindeloos getalm van de NMBS en Infrabel dus ook beu.
Robin

Bericht door Robin »

antwerpen noord tbs schreef:Vanaf dinsdag beginnen de traxxen oefenritten op L4. Samenstelling zal dan zijn: Traxx - I11 x3 - Traxx.
Volgens geruchten zouden deze proef en opleidingsritten moeten beeindigt zijn tegen einde van de maand !! (en dit op uitdrukkelijk vraag van hogerhand en ministerie).
iemand die datums en uren weet wanneer dit gaat gebeuren?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dentheo

Bericht door dentheo »

Robin schreef:
antwerpen noord tbs schreef:Vanaf dinsdag beginnen de traxxen oefenritten op L4. Samenstelling zal dan zijn: Traxx - I11 x3 - Traxx.
Zou ik de fanfare van Brecht al een seintje geven ? Misschien toch even wachten...eerst zien en dan...
Theo
Groeten vanop de Heide
Presario

Bericht door Presario »

dentheo schreef:
Robin schreef:
Zou ik de fanfare van Brecht al een seintje geven ? Misschien toch even wachten...eerst zien en dan...
Vandaag de Traxx met 3x I11 gezien in FGSP. Hij kwam van 0ostende en reed door richting Antwerpen veronderstel ik? Voor de 2e Traxx?
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Hij moet hoe dan ook in Antwerpen zijn. Anders wordt het wel heel moeilijk om L4 op te geraken :wink:

BDJ
Bert

Bericht door Bert »

Vanmorgen is de HLE 2803 3 I11A rijtuigen komen ophalen in Oostende. Rond de middag is hij dan vertrokken naar Antwerpen.
dentheo

Bericht door dentheo »

Bert schreef:Vanmorgen is de HLE 2803 3 I11A rijtuigen komen ophalen in Oostende. Rond de middag is hij dan vertrokken naar Antwerpen.
Ben daarnet even in Brecht gestopt......
Alle roest ligt nog op de rails..ben dan maar doorgereden.

Vervolg, nu zie ik dat er op een Nederlandse site (www.HSL-Zuid.nl) staat dat twee 189 proef hebben gereden tot Noorderkempen diezelfde namiddag, toen was ik juist achter de bocht verdwenen :( :( :( :( :(
Theo
Groeten vanop de Heide
rail s

Bericht door rail s »

Hogesnelheidslijn Antwerpen-Nederlandse grens (24-12-2008)
De Dienst Veiligheid en Interoperabiliteit van de Spoorwegen leverde op 23 december 2008 de toelating tot ingebruikname van de infrastructuur van de hogesnelheidslijn Antwerpen-Nederlandse grens (lijn 4) af. De start van de treindienst op deze lijn zal mogelijk zijn van zodra ook het rollend materieel de toelating tot ingebruikname heeft gekregen en de nodige integratietesten zijn uitgevoerd.
Plaats reactie