Het Groot Nederlandse Treinen Foto's Topic

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
sammarco1
Contacteer:

Re: Het Groot Nederlandse Treinen Foto's Topic

Bericht door sammarco1 »

Ooh, schitterende foto's....

Zou je die ook op mijn website willen posten? redelijk groot minstens 1024 x 768 of groter ?

Dit is de link : Trenomania International

Registreren, moet je even klikken op het "@" teken.

Echt heel erg bedankt als je dat zou doen... :o

Aleen iets schrijven in de beschrijving, niks in de titel en geen keywords zetten, (doe ik zelf) :wink:
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Daniël

Bericht door Daniël »

Welgeteld één keteltrein rijdt er op enkele dagen in de week met NMBS 77'ers via de lijn Zutphen - Arnhem. Normaalgesproken 's ochtends vroeg, maar vandaag had deze trein uit Duitsland naar Sluiskil-Dow liefst 515 minuten vertraging en kon ik 'm in de middag vastleggen te Spankeren (net voor Dieren vanuit de richting Zutphen)...
Afbeelding
Sander14

Bericht door Sander14 »

Ik doe er ook weer een paar plaatjes erbij:
Afbeelding Allereerst een zeer mooie loc, de 1312 Afbeelding Veolia 1509 met de Blerick-Shuttle Afbeelding ICM 4211 komt aan in Eindhoven om even later 'mijn' IC naar Schiphol te gaan rijden Afbeelding Afbeelding De 2601 in Helmond Afbeelding De 6424 rangeert de 110 415 weg Afbeelding Als laatste Nederlands minst geliefde trein, de V-IRM, hier vertrekkend uit Roermond als IC naar Alkmaar

Dat was 'em weer
Groetjes en © Sander van Gool
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Oooeeee, een mentale masturbatie deze foto's

Aleen ik ben er vet mee, had die wel graag ook op mijn website gezien van trenomania international

Dank oe wel...

Die 2601 , hebben die ook een koosnaampje?
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Accelerat

Bericht door Accelerat »

sammarco1 schreef:Die 2601 , hebben die ook een koosnaampje?
Ja, SLET. Sprinter Lightrail Electric Train. (Dit is ook overigens de échte fabrieksbenaming, maar dat vond NS niet zo'n goed idee... Die heeft er SLT van gemaakt)
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Allez, flauwe NS hoor :lol: :lol:

BDJ
Fles

Bericht door Fles »

toch ben ik van die rondingen wel gecharmeerd op zich :P
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Me zo een "Slet" wil ik wel rijden, ziet er trouwens nog knap uit.. Alleen die kleren zijn er een beetje teveel aan.... :D Langs welke baan kan ik die vinden ?
Afbeelding
Sander14

Bericht door Sander14 »

Langst nog geen 1 baan, ze zijn nog aan het testrijden met de treinen. Als je gelukt hebt kun je ze in Helmond vinden.
treinbruno

Bericht door treinbruno »

SLET, DILDO, VARKEN, WORST, PLAYMOBIEL, DUIKBRIL, PICASSO, HONDEKOP, EENDEKOP, ...

waar gaat het naartoe in de treinenwereld :lol: :D :roll:
Afbeelding
Accelerat

Bericht door Accelerat »

sammarco1 schreef:Me zo een "Slet" wil ik wel rijden, ziet er trouwens nog knap uit.. Alleen die kleren zijn er een beetje teveel aan.... :D Langs welke baan kan ik die vinden ?
Over een jaar zul ze je zo overal zien hier. :wink:
simon

Bericht door simon »

treinbruno schreef:SLET, DILDO, VARKEN, WORST, PLAYMOBIEL, DUIKBRIL, PICASSO, HONDEKOP, EENDEKOP, ...

waar gaat het naartoe in de treinenwereld :lol: :D :roll:
Vergeet de appenkop niet (mat64) :wink:

met vriendelijke stoomgroet Simon
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Sander14 schreef:Langst nog geen 1 baan, ze zijn nog aan het testrijden met de treinen. Als je gelukt hebt kun je ze in Helmond vinden.

Seg, Sander, dan rijden we toch even naar Helmond zeker ?? Oe ver is da van Antwerpen ?

k'Vind alleen die kleurstelling wat flauw... Maar da treintje mag wel gezien worden denk ik....!
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Reisweg voor Helmond, gezien vanuit Antwerpen:

Antwerpen V: 08:59
IC B+ 9209
Dordrecht A: 09:53

Dordrecht V: 10:01
IC 1933
Helmond A: 11:11

Toch wel even dus. En ik heb er vanuit Mechelen 25 euro voor neergeteld.

BDJ
Daniël

Bericht door Daniël »

Nog 'n stel plaatjes die ik onlangs maakte langs de lijn Dordrecht - Geldermalsen, nu het Plan V daar nog de dienst uitmaakt:

De 866 vlak voor de Baanhoekbrug tussen Sliedrecht en Dordrecht, op weg naar Dordrecht... Afbeelding Bij Schelluinen passeert de 867 op weg naar Geldermalsen... Afbeelding Tussen Leerdam en Arkel komt de 870 op z'n weg naar Dordrecht door het gehuchtje Achterdijk... Afbeelding Weer de 866, nu net na station Arkel op weg naar Dordrecht... Afbeelding Stelletje 870 onderweg naar Dordrecht bij Hardinxveld-Giessendam... Afbeelding Even later kwam stel 865, wat tussen Dordrecht en Gorinchem de spitsversterking had verzorgd, leeg door richting Dordrecht om daar weer aan een volgende trein gekoppeld te worden... Afbeelding Net voor Sliedrecht passeert weer de 866 in een trein naar Dordrecht... Afbeelding En ook die werd weer door een spitsversterkingsstel, dit keer de 868, gevolgd... Afbeelding Als laatste het enige stel dat nog in de serie ontbrak: de 864 passeert als trein 32558 Geldermalsen - Dordrecht over de Wantijbrug... Afbeelding
Plaats reactie