Pagina 11 van 52
Geplaatst: 27 jul 2006, 12:10
door TGV4513
1804 Kinkempois gewoon te erg om nog te zien staan

Geplaatst: 27 jul 2006, 12:28
door Trainspotterke
De 1805 van TSP te Saint-Ghislain!
Hopelijk gaat die ook nog ooit eens rijden, want het moet niet altijd diesel zijn, hé!
Geplaatst: 27 jul 2006, 13:06
door TGV4513
1806 in ronet goed bewaard in de loods toen nog

Geplaatst: 27 jul 2006, 13:35
door Steven
hop den deze er op en nu naar 2001

Geplaatst: 29 jul 2006, 00:08
door 5307
voor de 2001 heb ik de eer

Geplaatst: 29 jul 2006, 00:19
door Taurus
De 2002, een paar honderd meter verderop

Geplaatst: 29 jul 2006, 00:20
door 5307
ik wilde hem ook posten
Geplaatst: 29 jul 2006, 00:20
door 5307
nondeju, ge zijt mij net een paar seconden voor

Geplaatst: 29 jul 2006, 00:23
door 5307
2003
Geplaatst: 29 jul 2006, 00:51
door 1607
enkel 1 2002. wis eens die andere.
Geplaatst: 29 jul 2006, 02:17
door paljas
even off topic:
Zijn er hier toevallig mensen die vrijdag tussen 11u en 12u aan het spotten waren in FSR of FBMZ? We moesten een dringende herstelling gaan doen ergens op L94 en hadden enkele keren een groepje spotters gepasseerd die ons ook nog eens op de gevoelige plaat hebben gezet.
On topic:
De reeks 18 vind ik echt wel de mooiste locs die ze bij de NMBS ooit gehad hebben.
Geplaatst: 29 jul 2006, 11:40
door 13'erke
Er heeft toch ooit nog een locomotief als reeks 19 gereden, hij was proefkonijn voor de (toen) nieuwe reeks 13. Ik dacht dat het de 1901 was, een omgebouwde 27 (of 21)[/quote]
Geplaatst: 29 jul 2006, 11:43
door Trainspotterke
13'erke schreef:Er heeft toch ooit nog een locomotief als reeks 19 gereden, hij was proefkonijn voor de (toen) nieuwe reeks 13. Ik dacht dat het de 1901 was, een omgebouwde 27 (of 21)
[/quote]
Scroll eens naar boven op deze pagina en je zal meteen een antwoord hebben op je vraag!

Geplaatst: 29 jul 2006, 11:52
door Jonathan
Een 21 (2130).
Geplaatst: 29 jul 2006, 12:49
door Trainspotterke
Iemand de 2004, die overigens pas gereviseerd werd?
