De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Morgen gebeuren er testritten vanuit kortrijk. Er staan namelijk 2 T18's in de bundel.
Ze gaan rijden met stuurrijtuig en 2 meetrijtuigen. De precieze samenstelling weet ik niet.
Ze gaan rijden met stuurrijtuig en 2 meetrijtuigen. De precieze samenstelling weet ik niet.
Ik wil niet flauw doen, maar iets verzorgdere taal leest veel vlotter op een forum dan dit, dat meer z'n plaats lijkt te hebben in een sms of zo ...Treinen9880 schreef:oké mss da ik em morgen ga spotten kga zien

-
sorry, ik ben een beetje te gewoon om zo te typen. Ik zal er de volgende keren op letten.MIVB-reiziger schreef:Ik wil niet flauw doen, maar iets verzorgdere taal leest veel vlotter op een forum dan dit, dat meer z'n plaats lijkt te hebben in een sms of zo ...Treinen9880 schreef:oké mss da ik em morgen ga spotten kga zien

-
Door problemen met een overweg tussen Beernem en Brugge had IC 531 ongeveer een kwartier vertraging. Hij reed samen met de 1346.

Het waren zelfs 3 overwegen in alarmTreinen9880 schreef:Door problemen met een overweg tussen Beernem en Brugge had IC 531 ongeveer een kwartier vertraging. Hij reed samen met de 1346.

-
Amai. Ik stond nog op toen het werd omgeroepen. En er stond juist iemand die de aansluiting in Roeselare moest hebben die aan het wachten was op de L naar Brugge maar die had vertraging. Toen de T18 het station van Aalter binnen reed dacht ze dat ze ging kunnen instappen maar dan kreeg hij groen en reed gewoon door. Het station van Aalter stond op een moment goed vol van de 4 sporen waren er 3 bezet enkel spoor 2 naar Gent was vrij.Darko schreef:Het waren zelfs 3 overwegen in alarmTreinen9880 schreef:Door problemen met een overweg tussen Beernem en Brugge had IC 531 ongeveer een kwartier vertraging. Hij reed samen met de 1346.

Ik ben blij dat ze weer aan het testen zijn. Hopelijk gaan er nu geen problemen meer zijn en kunnen ze tegen ten laatste het einde van dit jaar in dienst komen.
Als er geen problemen meer zijn zal het allemaal wel veel vlugger gaanStijn91 schreef:Ik ben blij dat ze weer aan het testen zijn. Hopelijk gaan er nu geen problemen meer zijn en kunnen ze tegen ten laatste het einde van dit jaar in dienst komen.

Dat zou ik niet erg vinden moest het vlugger zijn, het heeft al lang genoeg geduurd., moet elke loc ook zoveel aantal kilometers gereden hebben voor hij in dienst kan komen.Shrek schreef:Als er geen problemen meer zijn zal het allemaal wel veel vlugger gaanStijn91 schreef:Ik ben blij dat ze weer aan het testen zijn. Hopelijk gaan er nu geen problemen meer zijn en kunnen ze tegen ten laatste het einde van dit jaar in dienst komen.
-
Hier filmpje van de 1801 en 1803 te Brussel-Noord, vandaag 12-07
http://www.youtube.com/watch?v=Gwhi3O79 ... ideo_title
Mooi filmpje.TrainzDr3ver schreef:Hier filmpje van de 1801 en 1803 te Brussel-Noord, vandaag 12-07
Jep, maar als dat goed gepland wordt is dat ook op een paar dagen gedaan hoorStijn91 schreef:Dat zou ik niet erg vinden moest het vlugger zijn, het heeft al lang genoeg geduurd., moet elke loc ook zoveel aantal kilometers gereden hebben voor hij in dienst kan komen.