Modernisering Breaks
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 25 sep 2017, 03:51
Re: Modernisering Breaks
24, aangezien er een paar dagen geleden een post was van een treinbestuurder die afgelopen dinsdag nog een break binnen heeft gebracht in de CWM, ook de eerste break die daar binnenkomt in 2018. Onderstaande nummers zijn nog niet gemoderniseerd/binnengebracht in de CWM:
302 338 371 373 374 382
387 388 394 397 398 400
402 403 404 409 411 414
415 416 417 420 421 422
302 338 371 373 374 382
387 388 394 397 398 400
402 403 404 409 411 414
415 416 417 420 421 422
Re: Modernisering Breaks
Hallo
2 meer zijn gedaan
390 ==> 23-02-18
372 ==> 19-03-18 (gezien op woensdag in Leuven tijdens een testrit)
Nog 30...
302 338 371 373 374 382
387 388 394 397 398 400
402 403 404 409 411 414
415 416 417 420 421 422
+
366 389 395 401 405 407
Gr
M
2 meer zijn gedaan
390 ==> 23-02-18
372 ==> 19-03-18 (gezien op woensdag in Leuven tijdens een testrit)
Nog 30...
302 338 371 373 374 382
387 388 394 397 398 400
402 403 404 409 411 414
415 416 417 420 421 422
+
366 389 395 401 405 407
Gr
M
Re: Modernisering Breaks
Het zijn bijna allemaal stellen van Kinkempois, je zult ze dus voornamelijk in het Luikse aantreffen. Is het niet zo dat alleen de niet-gemoderniseerde breaks naar Maastricht mogen?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: Modernisering Breaks
Af en toe heb je wel de kans om op de L Antwerpen-Leuven, de IC Antwerpen-Leuven en de IC Antwerpen-Hasselt nog een oude break terug te vinden. Gisteren kruiste ik er alleszins nog één tussen Leuven en de Luchthaven en eerder deze week in Aarschot toen ik er met de IC uit Antwerpen de L naar Antwerpen kruiste.
Re: Modernisering Breaks
Hallo
In CW Mechelen:
338 366 371 389 395 401 405 407 414 422
In dienst:
302 373 374 382 387 388 394 397 398 400
402 403 404 409 411 415 416 417 420 421
Gr
- trainfreak
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Re: Modernisering Breaks
Vanmiddag toevallig de 373 en 374 + een gemoderniseerde gezien op de (vermoedelijke) 2837
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L01 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L01 met Tapatalk
Re: Modernisering Breaks
Ik kom af en toe nog niet gemoderniseerde stellen tegen op de Genk-Blankenberge ('s avonds) en Knokke- Luchthaven.
Re: Modernisering Breaks
Gisteren zondag zat ik eerst op de niet gemoderniseerde break 394 op IC 2916 tussen Antwerpen-Centraal en Luik, om dan over te stappen op de niet gemoderniseerde break 397 op IC 2638 tussen Hasselt en Antwerpen-Centraal. Waarschijnlijk één van de laatste keren dat ik twee treinen achter elkaar met een oude break had..
-
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 19:59
- Locatie: LK.
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Gisteren heb ik nog eens in een oude Break gezeten, met name de 302, van Brussel tot Gent. Misschien wel de laatste keer dat ik een niet-gemoderniseerde vanbinnen gezien heb.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Modernisering Breaks
IC3213 reed vandaag nog eens met 2 niet-gemoderniseerde breakjes. 400 maakte er zeker deel van en naar ik vermoed ook 403.