Pagina 109 van 124
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 11 feb 2018, 01:37
				door GregTrainz
				24, aangezien er een paar dagen geleden een post was van een treinbestuurder die afgelopen dinsdag nog een break binnen heeft gebracht in de CWM, ook de eerste break die daar binnenkomt in 2018. Onderstaande nummers zijn nog niet gemoderniseerd/binnengebracht in de CWM:
302 338 371 373 374 382 
387 388 394 397 398 400 
402 403 404 409 411 414 
415 416 417 420 421 422
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 23 mar 2018, 09:50
				door Marcad
				Hallo
2 meer zijn gedaan
390 ==> 23-02-18
372 ==> 19-03-18 (gezien op woensdag in Leuven tijdens een testrit)
Nog 30...
302 338 371 373 374 382 
387 388 394 397 398 400 
402 403 404 409 411 414 
415 416 417 420 421 422
+ 
366 389 395 401 405 407
Gr
M
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 23 mar 2018, 17:51
				door Davy
				Maar hoeveel van die 30 rijden er nog effectief rond?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 23 mar 2018, 18:59
				door overweg13
				Het zijn bijna allemaal stellen van Kinkempois, je zult ze dus voornamelijk in het Luikse aantreffen. Is het niet zo dat alleen de niet-gemoderniseerde breaks naar Maastricht mogen?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 23 mar 2018, 21:27
				door Jan-Mark
				Klopt, de gemoderniseerde Breaks hebben (vooralsnog?) geen toelating.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 24 mar 2018, 00:49
				door Matthias
				Af en toe heb je wel de kans om op de L Antwerpen-Leuven, de IC Antwerpen-Leuven en de IC Antwerpen-Hasselt nog een oude break terug te vinden. Gisteren kruiste ik er alleszins nog één tussen Leuven en de Luchthaven en eerder deze week in Aarschot toen ik er met de IC uit Antwerpen de L naar Antwerpen kruiste.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 26 mar 2018, 09:25
				door Marcad
				Davy schreef: ↑23 mar 2018, 17:51
Maar hoeveel van die 30 rijden er nog effectief rond?
 
Hallo
In CW Mechelen:
338 366 371 389 395 401 405 407 414 422
In dienst:
302 373 374 382 387 388 394 397 398 400 
402 403 404 409 411 415 416 417 420 421
Gr
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 26 mar 2018, 20:27
				door trainfreak
				Vanmiddag toevallig de 373 en 374 + een gemoderniseerde gezien op de (vermoedelijke) 2837
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L01 met Tapatalk
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 28 mar 2018, 17:32
				door ToMiKoN
				Ik kom af en toe nog niet gemoderniseerde stellen tegen op de Genk-Blankenberge ('s avonds) en Knokke- Luchthaven.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 16 apr 2018, 00:25
				door Matthias
				Gisteren zondag zat ik eerst op de niet gemoderniseerde break 394 op IC 2916 tussen Antwerpen-Centraal en Luik,  om dan over te stappen op de niet gemoderniseerde break 397 op IC 2638 tussen Hasselt en Antwerpen-Centraal. Waarschijnlijk één van de laatste keren dat ik twee treinen achter elkaar met een oude break had..
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 22 apr 2018, 11:38
				door Locomotief 5175
				311 gezien te Kortrijk, gemoderniseerd revesiedatum 10/04/2018.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 22 apr 2018, 12:04
				door Davy
				Zonet 2 oude Breaks gezien als IC van Knokke richting de luchthaven.

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 22 apr 2018, 16:37
				door Dieselfreak
				Gisteren heb ik nog eens in een oude Break gezeten, met name de 302, van Brussel tot Gent. Misschien wel de laatste keer dat ik een niet-gemoderniseerde vanbinnen gezien heb.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 25 apr 2018, 15:35
				door Freken
				IC3213 reed vandaag nog eens met 2 niet-gemoderniseerde breakjes. 400 maakte er zeker deel van en naar ik vermoed ook 403.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 25 apr 2018, 18:12
				door Davy
				^^
Heb die vandaag gezien in Brussel-Zuid.
